هیدروفیشیال چه کاربردی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟ دکتر هنرور-به ماتیک

عواملی چون آلودگی هوا ، کم آب نوشیدن ، تماس پوست با اشیاء آلوده ، لوازم آرایشی و …. سلامت پوست را تهدید می کند و حتی باعث می شوند که پوست صورت چند سالی پیر تر به نظر برسد. RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید. تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند. اگرچه اغلب موفقیت آمیز است ، آسانسورهای صورت نیاز به جراحی جزئی و دوره های بهبودی طولانی دارند.

دسته چکش سرد برای تسکین التهابات پوستی و همچنین حذف قرمری های ناشی از گرما و نور آفتاب، کارایی و کاربرد بسیار بالایی دارد. قبل از انجام هیدرو فیشیال موارد هستند که از انجام آنها باید خودداری کنید. تا 48 ساعت قبل از انجام هیدروفیشیال نباید از مواد لایه بردار، کرم های موبر و موم رتین A موضعی و همچنین از داروهای رفع کنه و جوش استفاده کرد. حداقل تا دو هفته قبل از تزریق ژل و یک هفته بعد از بوتاکس هیدروفیشیال انجام ندهید. اصلاح صورت در مردان قبل از هیدروفیشیال توصیه نمیشود یا حداقل شش ساعت قبل انجام شده باشد.

۱٫ تمیز کردن مرطوب شده Mydra

اما به جرات می‌توان گفت که هیدرودرم پوست هیچگونه عوارض جانبی ندارد. اما این احتمال وجود دارد که پس از انجام این روش درمانی بر روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنید یا اینکه احساس کنید که پوست شما کمی حساس شده باشد. این وسیله می تواند از طریق انرژی فرکانس بالا به پوست گردش خون را به سرعت افزایش دهد و همچنین از طریق کاهش ترشح رنگدانه ملانیک به اثرات سفید کننده پوست کمک کند. بدین ترتیب میکرونیدلینگ روش خوبی برای افرادی با مشکلات پوستی مشخص است (مثلاً زخم‌های پوستی).

  • زیرا با نفوذ مواد شیمیایی به داخل پوست و ایجاد آکنه و لک و مک بر روی پوست، تعداد مشتریان و مراجعه کنندگان به سالن ها و کلینیک های زیبایی رو به افزایش رفته است.
  • با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند.
  • با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند.
  • (۱) بسته بندی را باز کرده و دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را بررسی کنید.

در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد. پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید مجله خبری آرایشی زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید. اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید.

دستگاه هیدرافیشیال 6 در 1 پاکساز و جوانساز پوست

این دسته با کیفیت و فوق العاده جهت جذب سریعتر مواد و کاهش درد و التهاب بعد نیدلینگ یا لیزر درمانی میباشد که بسیار عالی برا اماده سازی پوست میبباشد. این دستگاه به جوانسازی پوست، از بین بردن لکه های بارداری، لیفت پوست و ذوب کردن سلولیت ها کمک میکند. هنگامی که از ورتکس برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود همزمان با لایه‌برداری پوست آنتی اکسیدان‌های قوی را نیز بر روی پوست اعمال ‌می‌کند. این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود. سوابق پزشکی شما به دقت بررسی می‌شود تا پزشک شما مطمئن شود که هیچ دلیلی برای عدم انجام هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای شما وجود نداشته باشد. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان پوست استفاده می‌شود.

با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند. همانطور که به صورت خلاصه در ابتدای این مقاله گفتیم، هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود. برای انجام این روش درمانی نوعی دستگاه به اسم قلم هیدرودرم طی چهار مرحله عملیات درمانی را آغاز میکند. اولین مرحله شامل پاکسازی پوست و مرحله بعد نوبت لایه برداری آن است. در مرحله سوم سلول های مرده از پوست خارج شده و در آخر نیز آبرسانی پوست انجام میشود. در ضمن هیدروفشیال مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است.