هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند-به ماتیک

این اتفاق ناگوار باعث بروز انواع جوش های سرسفید و سرسیاه و یا در مراحل حاد باعث ایجاد آکنه میشود. اینجاست که هیدرودرم صورت با استفاده از لایه برداری سلول‌های مرده پوست، این آلودگی ها را از داخل منافذ بیرون میکشد. به این صورت که پس از اتمام پاکسازی و لایه برداری پوست، درخشندگی و شفافیت قابل توجهی به آن برمیگردد.

  • در دستگاه هیدروفیشیال 9 کاره وگنر، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید.
  • سپس دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را روشن کنید و سری میکرودرم را روی پروب میکرورم قرار دهید.
  • از این هندپیس برای از بین بردن سلول های مرده به وسیله امواج با فرکانس بالا، پاکسازی پوست صورت و تخلیه جوش های سر سیاه استفاده می شود.
  • هر کدام از این هندپیس ها ، دارای کارایی خاصی می باشند که در ادامه کارایی های هر کدام را برایتان توضیح می دهیم .
مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی پاکسازی پوست صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید پاکسازی پوست صورت رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش پاکسازی پوست صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید. قطعا بهری بری از دستگاه لیزر موهای زائد در این زمینه کمک شایانی به شما خواهد کرد. می خواهیم معرفی کوتاهی در مورد دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره داشته باشیم تا شما اطلاعات کافی را کسب کنید. از این هندپیس برای تبدیل سرم و یا لوسیون مراقبت پوست به سلول های یونی آب با اکسیژن بالا و سپس اسپری آن به سطح پوست و لایه درم کمک گرفته می‌شود. استفاده از هرگونه روش لایه‌برداری پوست (لیزر درمانی و پیلینگ) به مدت 2 هفته قبل از هیدروفیشیال خودداری کنید.

دستگاه اسمارت فیشیال ایس بلو هیدرو آنالیز

با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است. میتوانید از محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف درمانی مانند رفع چین و چروک / رنگدانه، روشن کردن و سفید کردن پوست استفاده کنید. پاک کننده صورت Hydra Water Aqua Peel سبب بهبود لکها، سینک رنگها، کوچک کردن منافذ، درمان پوست تیره، درمان پوست مایل به زرد، حذف جوش های سرسیاه، پاکسازی مجله خبری آرایشی عمیق پوست، تقویت پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، درخشندگی پوست می شود. ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. با توجه به اهداف درمانی مشتری با عصاره ها و مواد مغذی مربوطه، از هندپیس برای تزریق آنها به پوست در عمق پوست استفاده کنید، اجازه دهید کاملاً جذب شوند، تا بهترین نتیجه را در زیبایی پوست دریافت کنید.

همزمان ، امواج مافوق صوت سرم های ضد پیری و سایر مواد مغذی را به پوست شما نفوذ می کنند و به اثرات تغذیه ای می رسند. تا اینجا متوجه شدیم که HydraFacial با قابلیت مکندگی قلم هیدرودرم باعث از بین رفتن آلودگیها و پاکسازی منافذ پوست میشود. در واقع این دستگاه با حرکت و یک فشار بسیار آرام و ملایم بر روی پوست دقیقاً مثل یک ماساژور عمل میکند که این ماساژ به صورت آهسته باعث افزایش گردش خون شده و غدد لنفاوی را تحریک میکند. در واقع هیدرودرم صورت باعث کاهش چربی پوست از بین رفتن آکنه رفع بزرگی منافذ پوست صورت و درمان لکه‌های پوستی و خال میشود. روش هیدروفیشیال پوست جهت جوانسازی و پاکسازی پوست است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع رنگ پوست مناسب می‌باشد.

هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین هیدرافیشیال نیوفیس برند سایان

HydraFacial با استفاده از مواد ضد چروک پوست را تغذیه و آبرسانی میکند. از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود. شش ماه قبل از انجام اکثر روشهای درمانی پوست، مانند هیدروفیشیال مصرف محصولاتی حاوی راکوتان را قطع کنید. می توانند بعد از اتمام دوره گارانتی 12 ماه با تخفیف نسبت به سایر مراکز دستگاه های خود را برای تعمییرات تخصصی ارسال نمایند.

دسته چکش سرد: