مدل کاشت ناخن جدید 2023 مدل کاشت ناخن کوتاه و شیک مدل ناخن جدید 1402-به ماتیک

به این شیوه که پنبه را به آستون ۱۰۰ درصد آغشته کرده و روی ناخن کاشته شده قرار دهید، سپس با فویل طوری روی آن را بپوشانید که هوا به درون آن نفوذ نکند. بعد از گذشت ۲۰ دقیقه ناخن‌های کاشته شده شل می‌شوند و به راحتی جدا خواهند شد. اگر خودتان نمی‌توانید این کار را انجام دهید بهتر است که به ناخن‌کار‌تان مراجعه کنید و از اعمال فشار به ناخن‌های خود خودداری کنید، این کار ممکن است موجب آسیب به ناخن‌‌های طبیعی شما شود.

مزایای کاشت ناخن:

به عنوان مثال شاید بتوان برخی مباحث طراحی ناخن را در سه ساعت آموخت اما به هیچ وجه نمی توان در دو جلسه سه ساعته کاشت ناخن با پودر را فراگرفت. بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید نمود. معمولا در حین آموزش، تأمین و تهیه مواد و ابزار به عهده هنرجو می باشد و برخی از مراکز آموزشی هنرجو را مجبور به خرید تجهیزات و مواد از آن مرکز می کنند.

چرا آموزش کاشت ناخن؟

این نوع کاشت ناخن نیاز به سوهان کشی زیاد ندارد و اگر با تکنیک کاشت ناخن قالبی انجام شود زمان مواد گذاری هم کوتاه تر خواهد بود. همانطور که گفتیم کاشت ناخن روشی موقت برای افزایش زیبایی ناخن‎ها و دستان شما ‌می‌باشد. اکستنشن ناخن روش درمانی و کلینیکی محسوب نمی‌شود و در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. مثلا فرم ناخن‌ها که اتفاقا تاثیر قابل توجهی در زیبایی و آراستگی ظاهر شما دارد. حالا فکر کنید آنقدر خوش‌شانس نباشیم که ناخن‌هایمان در فرم و شکل و کیفیت دلخواهمان باشد!

دومين روش کاشت ناخن که روش کاشت با پودر است يکي ازروش هاي پر طرفدار کاشت ناخن به شمار مي رود . در اين روش بسته به ميزان بلندي ناخن مشتري مي توان از تيپ يا همان ناخن مصنوعي نيمه استفاده کرد و يا در صورتي که ناخن مشتري به اندازه دلخواه بلند باشد بدون استفاده از تيپ براي کاور کردن ناخن اقدام کرد . کاشت ناخن به روش هاي مختلف و با استفاده از مواد مختلفي انجام مي شود که در ادامه به روش هاي مختلف و مراحل کاشت ناخن اشاره خواهيم کرد . کاشت ناخن که داراي انواع بسيار مختلفي است روشي است که به منظور زيبا سازي ظاهر ي ناخن ها به کار مي رود و در سال هاي اخير در بسياري از کشورهاي دنيا داراي طرفداران بسيار زيادي شده است . در ايران نيز کاشت ناخن در زمره خدمات زيبايي بسيار پر طرف دار قرار دارد . ظاهر ناخن در این حالت زرد رنگ و شکننده می‌شود و در برخی موارد حفره‌‌هایی نیز در سطح ناخن ظاهر می‌گردد.

در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد. در کاشت اوليه تيپ يا همان ناخن مصنوعی از زير ناخن با چسب ناخن چسبانده مي شود و تا اندازه دلخواه كوتاه مي شود. یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد خصوصا خانم‌ها داشتن ناخن‌های زیبا و بلند است. امروزه بیشتر افراد به دلایل مختلف مثل زیبایی ناخن، از بین بردن مشکلات آن، نجویدن، تصمیم به کاشت ناخن می‌گیرند که عوارض و فواید زیادی دارد. در این مطلب تصمیم گرفتیم درمورد متدهای کاشت ناخن‌ها بیشتر صحبت کنیم.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که آموزش فقط نیمی از راه است. تمرین زیاد در حضور مربی یکی از مهمترین بخش های آموزش می باشد و آموزش شما را تکمیل می کند. به همین دلیل است ما کاشت ناخن طبیعی در عین حال فانتزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم چرا که در عین حفظ زیبایی و فانتزی بودن دستان شما در انجام کارهای روزمره مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کنند.

  • زیرا وجود این ضعف‌ها در کیفیت ناخن‌تان کاشت را دچار مشکل خواهد کرد و برایتان دردسرهای بزرگی به وجود خواهد آمورد.
  • یکی از مزایای کاشت قالبی این است که پس از مرحله موادگذاری، سطح ناخن صاف و یکدست است و از طرف دیگر موادگذاری بسیار سریع تر و راحت تر انجام می شود.
  • پس از اینکه فقط یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند باقی مواد را با استفاده از سوهان از بین ببرید و سطح ناخنتان را با بافر بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید و در آخر از تقویت کننده استفاده نمایید.
  • ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند.

شاید به این مسئله فکر کنید که چطور باید همه‌ی این اطلاعات را از یک ناخن‌کار به دست آورد. می‌توانید از مشتری‌های قبلی هر ناخن‌کار در مورد او تحقیق کنید، همچنین اگر هنگام مراجعه به یک ناخن‌کار نگرانی‌های خود را برای او مطرح کنید، خود او اگر فردی باتجربه و حرفه‌ای باشد سعی می‌کند در مورد کار خود بیشتر به شما توضیح دهد. لاک ژل کروم یکی از ترندهای محبوب طراحی ناخن ۲۰۲۱ است که در سال ۲۰۲۰ نیز ردی از آغاز این ترند دیده میشد.

این نوع از مجله خبری آرایشی از مشتقات کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم ناخن ها اقدام می شود. استفاده از اشعه UV برای سفت کردن پودر ژلی روی ناخن ممکن است موجب ابتلای فرد به سرطان پوست شود بنابراین لازم است تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می دهند، زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند. در کاشت ناخن مصنوعی، اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن نمی رسد بنابراین رنگ ناخن تغییر کرده و کدر می شود و رشد ناخن کاهش می یابد. در این روش ، فرمر که یک وسیله با جنس کاغذی است را روی ناخن ها نصب می کنند و سپس مواد را بر روی آن قرار داده و از ژل و پودر های رنگی استفاده می کنند.

اگر برای پاک کردن ژلیش ناخن مراحل با دقت انجام گرفته باشد و از مواد مرغوب و سالم به عنوان پاک‌کننده استفاده شود، هیچ آسیبی به ناخن‌های شما نمی‌رسد. در این مرحله، ژل مخصوص لمینت ناخن که با نام ژل فایبرگلاس نیز شناخته شده است، بر روی ناخنها زده می شود. ژل مخصوص لمینت باید حداقل 3 تا 5 لایه بر روی ناخن ها زده بشه تا ضخامت مورد نظر رو برای ناخن ها ایجاد کنه. بهتره ابتدا یک لایه نازک از ژل لمینت رو بر روی ناخن ها بزنید و سپس ناخن ها رو درون دستگاه UV قرار بدید تا این ژل خشک بشه. سپس لایه دوم از ژل لمینت رو بر روی ناخن ها زده و دوباره درون دستگاه یو وی قرار دهید. این مراحل رو به همین ترتیب تکرار کنید تا ضخامت لمینت ناخن به حد مورد نظر برسد.

آموزش آرایشگری کوتاهی موی زنانه با 20 درس رایگان