خرید رژ لب جامد با بهترین قیمت مو تن رو-به ماتیک

اولین رژ توسط یک دانشمند عرب به نام ابولکاسی اختراع شد اما گرلن نخستین شرکتی بود که موفق شد تا به صورت تجاری اقدام به تولید رژ لب نماید. این کمپانی فرانسوی رژهای خود را به وسیله موم طبیعی زنبور عسل و روغن کرچک تولید کرد که این محصول مورد استقبال بسیاری از خانم ها نیز قرار گرفت. رژ لب‌های جامد براق مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ها هستند و طراوت و شادابی را به لب‌های شما هدیه می‌دهند. لبلو از جمله برندهایی است که همه ما آن را با بالم لب‌های با کیفیتی که عرضه می‌کند می‌شناسیم. بالم لب شاتوت لبلو نرم کننده لب و مغذی برای پوست و رطوبت رسان لب با طعم شاتوت است که رطوبتی ماندگار بر روی لب‌ها ایجاد کرده و از خشکی و ترک خوردگی لب‌ها جلوگیری می‌کند.

رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M31

در تهیه رژلب جدید بهتر است به سراغ مدل مات بروید زیرا بسیار کاربردی است و تنوع رنگی زیادی دارد. این محصول در مدل‌های جامد، مایع و حتی 24 ساعته تولید شده که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد. این مدل به لب‌ها درخشندگی بیشتری می‌بخشد که باعث می‌شود آن‌ها بزرگتر و مرطوب‌تر به نظر برسند. همچنین مانند یک مرطوب‌کننده برای لب‌ها هستند، اما ماندگاری بالایی ندارند. انواع این محصول در مدل‌های جامد و مایع تولید می‌شوند که انتخاب و خرید رژ لب براق به سلیقه شما بستگی دارد.

رژ لب جامد مای مدل ستین لوکس شماره SL03

چینی‌ها نیز بیش از هزار سال پیش اولین مجله خبری آرایشیی را تهیه کردند که از موم ساخته شده بود و به نسبت نمونه‌های مصری و یونانی، این رژ لب‌ از پوست لطیف لب‌ها به دلیل وجود موم محافظت می‌کرد. در دوران سلسله تانگ بین سال‌های ۶۱۸ تا ۹۰۷ میلادی روغن‌های معطر به آن‌ها اضافه شد، که جنبه اغوا کننده نیز داشت. از نمونه انواع موم‌های رایج به کار رفته در این رژ لب‌ها می‌توان به موم زنبور عسل و موم نخل اشاره کرد. باید رژ لب مورد نظر خود را متناسب با نوع پوست لب خود خریداری کنید زیرا کسانی که لب های بسیار خشک و کم آب دارند، باید از خریدن رژ لب هایی که مات یا رژلب ۲۴ ساعته هستند خودداری نمایند.

کمپانی Revlon به دلیل ارائه محصولات با کیفیت بالا، از همان ابتدای تاسیس خود به شهرت زیادی دست پیدا کرد. مجموعه Revlon Colorstay تا حد زیادی مورد استقبال خانم‌های جوان قرار گرفته است. در سال‌های اخیر، رولون قیمت‌های خود را کاهش داده است تا رقابت سختی را با بهترین برندهای رژ لب دنیا ایجاد کند. محصولات تقلبی قیمت کمتری نسبت به رژ لب‌های اصل دارند و کیفیت قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند. رژلب‌ها در فرمولاسیون‌های مختلفی با بافت‌ها و پوشش‌های متفاوت عرضه می‌شوند که انتخاب آن‌ها به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد.

برند وت اند وایلد از جمله برندهایی است که اخیرا نام آن را بسیار می‌شنویم. این برند با تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا توانسته است محبوبیت فراوانی در میان مصرف کنندگان لوازم آرایشی پیدا کند. بالم لب مگا اسلیکس وت اند وایلد از جمله بالم لب‌هایی است که با تنوع رنگ بسیار بالا و به شکل مدادی عرضه شده است. رژلب‌های کرمی معمولاً از ترکیب موم‌های طبیعی یا مصنوعی، روغن‌ها، نرم‌کننده‌های مختلف و رنگدانه‌ها ساخته می‌شوند. تنوع رنگی پالت‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا آرایش‌های مختلفی را داشته باشید.

رژ لب‌های حجم دهنده لب نسبت به رژلب‌های عادی، درصد بیشتری از مواد را جذب پوست می‌کنند که این موضوع احتمال بروز آلرژی و حساسیت را بالا می‌برد. بنابراین بهتر است از این محصولات به طور مداوم و روزمره استفاده نکنید و برای خرید آنها نیز حتماً به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید. رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد. هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره. رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند.

  • این محصول با دارا بودن فرمولاسیون سبک و نمایی نیمه مات و نرم که دارد به زیبایی بر روی لب‌های شما می‌نشیند.
  • خرید رژ لب از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مو تن رو با برترین برند های تولید کننده این محصول با ضمانت اصالت و کیفیت کالا همراه باشد.
  • علاوه بر این، امکان مقایسه برندهای مختلف و قیمت رژ لب‌های ایرانی و خارجی وجود دارد و می‌توانید با بررسی نظرات کاربرانی که قبلا این محصول را خریداری کرده‌اند، بهترین انتخاب را داشته باشید و محصول خریداری شده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.
  • محصولات آرایشی کم ضرر با پایه گیاهی اگر چه نسبت به دیگر محصولات از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما به دلیل توجه به سلامتی در کنار زیبایی به یک اصل بدل شده است.
فلورمار در فرمولاسیونرژ لب مدادی فلورمار از ویتامین E بهره برده است که از لب های شما در برابر اشعه های مضرر خورشید محافظت می کند. این محصول با کیفیت و رنگدهی فوق العاده ای که دارد، متناسب با سلایق و سبک های آرایشی مختلف می باشد. این رژ لب با طیف رنگ کاربردی و مناسب به شما کمک می کند تا نشاط و گیرایی خاصی به لب های خود بدهد. فروشگاه اینترنتی مو تن رو برای پاسخ به سوالات و مشکلات زیبایی شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و توییتر) و مجله اینترنتی مو تن رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا شوید.