دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-به ماتیک

اسپری را به فاصله حداقل ۸ اینچ از صورت خود نگه دارید، سپس چند بار اسپری بزنید تا مطمئن شوید که تمام قسمت‌های صورت شما پوشانده شده است. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که آرایش شما از پیشانی تا چانه پوشانده شده است، ابتدا اسپری را به شکل X در سراسر صورت خود بزیند، سپس با اسپری کردن شکل T ادامه دهید. اگر لب‌های شما خشک شده و ترک خورده است، حتما از یک نرم کننده لب ملایم استفاده کنید تا پوست مرده را از روی لب ها بردارید.

آماده سازی پوست

بعضی انواع خاص بورس‌های آرایشی نیز برای فشرده کردن لایه اولیه آرایش بسیار مناسبند. یادگیری استفاده صحیح از مرطوب‌کننده خود نصف مسیر است. مقدار کمی را روی انگشت خود بریزید تقریباً به اندازه یک سکه کوچک. با پخش کردن مرطوب کننده روی پیشانی شروع کنید و از وسط صورت به کناره ها پخش کنید.

مقداری از آن را در قوس کوچک داخل گوشه ی چشمانتان بمالید. با استفاده از انگشت با قلم مو، آن را به سمت خارج صاف کنید. توجه کنید که فقط در قسمت هایی که خودتان می خواهید از مات کننده استفاده کنید و از پخش شدن آن به قسمت های دیگر جلوگیری کنید. می توانید از مات کننده روی پشت پلک چشم ها نیز استفاده کنید، چون باعث می شود تیره بودن خود را از دست داده و سایه بهتر روی آن بنشیند. برای مات کردن اختلال رنگ های پوست مثل کک مک ها، خال ها و لکه های قرمز، از مات کننده استفاده کنید که به رنگ پوست خودتان یا فقط کمی روشنتر از آن باشد. برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و مجله خبری آرایشی ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید.

بستن تنگه هرمز در دستورکار مجلس

دلیل اینکار این است که کشیدن خط صاف بر روی پوست شل کار سخت و دشواری است و نتیجه دلخواه را به ما نمیدهد. برای داشتن خط چشم زیبا به یک خط صاف و بدون شکستگی نیاز دارید. سعی کنید قبل از شروع میکاپ چشم و صورتتان ، پوستتان را شستشو دهید تا آلودگی های سطح پوست شما از بین برود. در غیر این صورت کرم ها و سایه ها روی پوست شما جلوه زیبایی نمیدهد.

  • ماسک مو و صورت در بازار زیاد بوده توصیه می شود در این امر مطالعه داشته باشید و همیشه از یک محصول با کیفیت استفاده کنید.
  • سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و متناسب پوستتان برای رژ استفاده کنید.
  • بعضی انواع خاص بورس‌های آرایشی نیز برای فشرده کردن لایه اولیه آرایش بسیار مناسبند.
  • اولین مرحله از آرایش پوست صورت، شستن صورت از آلودگی هاست.
  • به این منظور شما باید سعی کنید که یک میکاپ اصولی داشته باشید و نکات مهم آنرا رعایت کنید.

این کار را می توانید با کانسیلر به راحتی انجام دهید. اگر غبغب دارید، نگران نباشید غبغب را با کانتور تیره نمایید تا زاویه سازی صورت به خوبی انجام گیرد و غبغب شما مشخص نباشد. پیش از شروع آرایش چشم، ابتدا پرایمر مخصوص چشم بزنید. اگر پوستتان خشک است، می توانید به جای پرایمر از یک مرطوب کننده دور چشم و مناسب زیرساز آرایش استفاده نمایید.

اما آرایش لایت چیست؟‌ آرایش لایت یا میکاپ لایت درحقیقت به سبکی از آرایش گفته می شود که سبک است، طرحی ساده دارد و حداکثر دارای سه رنگ واضح و مکمل است. در ارایش دخترانه لایت و اروپایی از خط چشم های دنباله دار یا پهن استفاده نمی شود. تأثیر مهم ارایش دخترانه لایت روی چهره به طبیعی بودن این نوع از آرایش بازمی گردد، به بیان دیگر، ارایش لایت دخترانه و اروپایی چهره را در حالت طبیعی خود نگه می دارد. ‏قسمت آرایش شما می تونی رنگ رژ لبتون رو عوض کنید ، برا خودتون رژ گونه بزنید و … وکلی امکانات دیگه که می تونید صورت خودتون رو خوشگل خوشگل کنید، استیکر جذاب بذارین و ..

با نوک انگشت و با ضربات آهسته کرم را روی پوست زیر چشم پخش کنید. کانسیلر در نواحی پیشانی، چانه، اطراف بینی و بالای لب به کار می رود. برای پوشاندن جای جوش های قرمز، لکه ها و قرمزی های پوست هم می توانید از کانسیلری هم رنگ پوست خودتان بهره ببرید.

پیش از هر اقدامی مرطوب کننده spfدار یا ضدآفتاب مرطوب کننده به پوست خود بزنید که انواع پوشش دهنده ها به نرمی روی پوست حرکت کنند. سپس از کرم های دور چشم برای پوش کامل تیرگی های زیر چشم یا کرم پودر برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. باید از کرمی استفاده کنید که دقیقا همرنگ پوست طبیعی شما باشد.

ما در آکادمی زیبایی خانومی در تلاشیم بهترین و بروزترین مطالب علمی و آموزشی را برای مخاطبین خود در حوزه زیبایی، آرایشی و بهداشتی فراهم کنیم. کانتورینگ به بخش هایی از صورت عمق می دهد بنابراین عملکردش به نوعی برعکس هایلایتر است. برای بخش هایی از صورت که می خواهید عمیق تر به نظر برسد مثلا زیر گونه ها، اطراف پیشانی، زیر خط فک، اطراف بینی را کانتوره کنید. اگر پیشانی بلندی دارید و این حالت برایتان ناخوشایند است می توانید با کانتوره کردن و اضافه کردن رنگ تیره به موها و اطراف پیشانی، صورتی بلندتر و باریک تر را به تصویر بکشید. پیش از اینکه تصمیم به خرید اقلام لوازم آرایشی بگیرید باید بدانید که آن محصول خاص دقیقا چه کاربردی دارد و چطور می تواند میکاپ شما را تکمیل کند. بنابراین پیش از خرید حتما با یک آرایشگر یا فرد با تجربه ای از اطرافیان صحبت کنید و نحوه مصرف یک ابزار آرایشی خاص را جویا شوید.