صفحه نخست فروشگاه آنلاین ماتیک مارکت-به ماتیک

تیم پالی‌گان پیش از انتقال به شبکه خود در سال 2019، سهم بزرگی در اکوسیستم اتریوم داشت. در زمان اوجگیری کووید 19، کانانی یک صندوق امداد برای هندی ها ایجاد کرد؛ خالق اتریوم، ویتالیک بوترین بیش از 1 میلیارد دلار ارز شیبا اینو به این صندوق که صندوق امداد رمزارز COVID نام داشت، اهدا کرد. دستگاه هایی کوچک و قابل حمل هستند و از اون جایی که کلید خصوصی این کیف پول ها بر روی یک تراشه امن روی سخت افزار ذخیره میشه ایمن ترین نوع کیف پول ها برای ذخیره ارز های دیجیتال به حساب میان. پلتفرم معاملاتی تبدیلمکانی امن و مطمئن برای خرید و فروش آنلاین ارز‌های دیجیتال می‌باشد. تبدیل یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش بیت کوینو تبادل سایر ارزهای دیجیتال به صورت تخصصی می‌باشد. به دلیل تعداد کاربران قابل توجه حجم بالایی از معاملات پالی گان را شاهد خواهید بود که این امر شرایط لازم برای خرید و فروش این رمز ارز را در هر حجمی برای شما در کمترین زمان ممکن فراهم می‌آورد.

در حال حاضر ارز دیجیتال Matic در جدول رمزارزها رتبه ۳۵ را به خود اختصاص داده است و در چند ماه اخیر با رشد قیمت همراه بوده است. کارشناسان ارز دیجیتال دستیابی به 3 دلار در سه ماهه آینده را برای ارز ماتیک پیش بینی می کنند. طبق داده های شرکت تحلیلی نانسن ، در هفته گذشته، ارز ماتیک در رتبه سوم آدرس های فعال در بلاکچین در بازه 7 روزه برای معاملات اسپات قرار گرفت. برای ماتیک افزایش بلندمدت پیش بینی می شود.ممکن است تا سال 2025 قیمت از مرز 10 دلار عبور کند.

کیف پول ‌های نرم ‌افزاری مناسب ارز پالیگان (ماتیک)

کارمزدهای تراکنش در زنجیره های جانبی پالی گان نیز با توکن های MATIC پرداخت می شود. فروش و خرید سولانا بلاک چین سولانا نمونه‌ی بارز یک شبکه پرسرعت است که با احراز هویت فوری در اوکی اکسچنج قادر هستید کوین آن را با نام اختصاری SOL معامله کنید. خرید و فروش ارز ماتیک در نوبیتکس به دو صورت سفارش سریع و محدود امکان‌پذیر است. در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.

نحوه توزیع توکن MATIC باقی مانده:

تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت.

پالیگان علاوه بر رفع مشکل اخیر، پچ جدید زنجیره Bor را از انسداد خارج کرد و با این کار امکان تولید بلوک های جدید در زنجیره Polygon را فراهم کرد. حال باید دید که این مورد برای ماینرها جذاب خواهد بود و آیا روند صعودی ایجاد شده در روزهای اخیر ادامه خواهد یافت یا خیر. از لحاظ تکنیکال، ارز ماتیک در مسیر رشد قرار دارد و از جایگاه خوبی نزد سرمایه گذاران برخوردار است. این پروژه هندی ارزشمند است و توانسته بنیانگذاران خود را تبدیل به اولین میلیاردهای کریپتویی هندوستان کند.

  • همچنین یکی از مأموریت‌های اصلی پالی‌گان ارائه راه‌ حل‌های مقیاس ‌پذیر برای پشتیبانی از اکوسیستم چند زنجیره‌ای اتریوم است.
  • در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید.
  • Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است.
  • در این فرایند یک شبکه بلاک چین در لایه دوم اتریوم قرار گرفته و برخی از کاربرد ها و خدمات ارائه شده توسط این اصلی را به عهده می گیرد.
در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از مجله خبری آرایشی نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد. این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد.

با توجه به اینکه شبکه پالی ‌گان از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌نماید امکان استخراج ارز دیجیتال وجود ندارد. مای اتر ولت برای ذخیره و مدیریت ارزهای مبتنی بر بلاک چین اتریوم یا ارزهای ERC20 به وجود آمده است. این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است. البته رشد سطح تقاضای شبکه و اتریوم، تأثیری منفی روی عملکرد و UX این شبکه گذاشته است.