همه چیز درباره کاشت ناخن را اینجا بخوانید سالن زیبایی سپیدار-به ماتیک

شیوه ی کاشـت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری یکی است و فقط تفاوت در مواد آنهاست. این روش بهترین نوع روش کاشت ناخن است، زیبایی و استحکام این روش طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در این روش نیز از ناخن مصنوعی در سایز مناسب شما استفاده میشود، ضد قارچ و در نهایت مواد پودری روی ناخن گذاشته میشود. برای ترمیم کاشت ناخن پودری قسمت نزدیک به کوتیکول را سوهان کشی کنید و خراش دهید. سپس ضدقارچ بزنید و طبق مراحل توضیح داده شده در متن، هنوز پرایمر خیس است پودر بگذارید و سوهان کشی کنید.

این افراد بهتر است از بقیه روش های کاشت ناخن استفاده کنند تا بتوانند ناخن‌هایی یکدست و زیبا داشته باشند. مهم است بدانید انواع کاشت ناخن چیست و هرکدام چگونه انجام می‌شود. خرید ابزار حرفه‌ای برای آرایش تخصصی ناخن‌ها هزینه قابل توجهی را از شما خواهد گرفت.

روش کاشت ناخن پودری

کاشت خوب و حرفه ای و شیک علاوه بر ظرافت و زیبایی باید از ماندگاری و استحکام بالایی برخوردار باشد. در این نوع کاشت، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد مجله خبری آرایشی از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن با سوهان برقی به ناخن شکل می‌دهند.

درنهایت، از تاپ کد استفاده کنید تا دوام لاک ناخن خود را زیاد کنید. از برچسب ناخن هم می توانید برای ایجاد طرح های زیبا و دیدنی استفاده کنید. توصیه می کنم حتماً مقاله نحوه استفاده از برچسب ناخن را مشاهده کنید تا بدون نیاز به آرایشگاه بتوانید در خانه به راحتی انواع طرح های ناخن را ایجاد کنید. این نوع از ناخن کاشت ترکیبی از کاشت ژله ای و پودری است.

  • سپس یک مانیکور سطحی انجام دهید به این صورت که اطراف ناخن را چرب کنید تا بتوانید پوست های اضافی ناخن را عقب بزنید و مرتب کنید.
  • خیر، برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به هیچ گونه مدرک تحصیلی ندارید.
  • طرح های بیبی بومر جز طرح هایی از ناخن است که ترکیب رنگی آن حدودا دو سوم ناخن به رنگ هلویی یا صورتی است و یک سوم دیگر آن به رنگ کاراملی می باشد که تا قسمت سفید ناخن ادامه می یابد.
  • علاوه بر رشد طبیعی ناخن عوامل دیگری نظیر نحوه‎ی مراقبت شما از اکستنشن و همچنین فعالیت‎های روزانه‌ی شما نیز بر دوام کاشت ناخن تاثیر گذار است.
  • از آنجایی که فرد مسلمان برای انجام بسیاری از واجبات دینی نیاز به وضو و غسل دارد، لازم است بداند که از نظر مراجع تقلید وضو و غسل با ناخن‌‌های کاشته شده، چون مانع رسیدن آب به عضو می‌شود باطل است.

پس از اتمام دوره کاشت ناخن شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای انواع روش های کاشت ناخن مانند کاشت ناخن پودری، کاشت فرنچ، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر و کاشت با تیپ را برای مشتری انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید. مواد جليش رنگي بوده و رنگ مورد نظر ناخن ها در ابتداي کار انتخاب مي شود . در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست را می گذارند توی دستگاه یووی تا خشک شود.

آیا بازار کاشت ناخن اشباع شده است؟

در این شرایط، فقط با از بین بردن علت ان که مواد کاشت و ناخن مصنوعی است، می توانید این حساسیت را برطرف نمایید. در این شیوه، ابتدا مواد را در قالب آماده ناخن مصنوعی می ریزند تا شکل ناخن را بگیرد. بعد از چند ثانیه، قالب را برمی دارند و طراحی ناخن را شروع می کنند. بعد از خشک شدن ناخن، پودرهای اضافی را با کمک برس پاک می کند. اگر می خواهید ناخن هایتان رنگی باشید، پودر رنگی را انتخاب کنید، بعد چسب بزنید. اکنون تاپ کت بزنید و روی ناخن را به سمت کناره های ناخن بزنید.

خانم ها چه چیزی را باید قبل از کاشت ناخن بدانند

شاید شما هم این روزها شنیده باشید بعضی از مراجع، مجوز کاشت ناخن داده‌اند و در درستی یا نادرستی آن تردید به دل راه داده‌اید. در صورتي که ما بين ناخن هاي کاشت شده و ناخن اصلي فاصله ايجاد شود و به اصطلاح هوا بگيرد اين فضا مي تواند و مجاورت رطوبت حاصل از شستشوي دست عواقبي مانند ابتلا به قارچ و عفونت را به دنبال داشته باشد . اولين مزيت کاشت ناخن زيبايي و جذابيت بالاي ناخن هاي کاشت شده است که مي تواند هر کسي را وسوسه کند . ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است.

در اين روش پس از اين که همه مراحل کار مطابق روش کاشت پودري انجام شد پس از روغن زدن ناخن ها آماده شده سطح ناخن هاي کاشت شده را با مواد جليش کاور مي کنند و در دستگاه UV قرار مي دهند تا کاملا خشک شود . کاشت ناخن دارای انواع مختلفی است که اغلب در آن از مواد مختلف برای این کار استفاده می‌شود. در حالت کلی برای آموزش کاشت ناخن طبیعی بایستی به مراحل زیر توجه نمایید. به لطف اکستنشن ناخن شما دیگر نگران شکستن ناخن و یا دیر خشک شدن لاک‌های خود نیستید. این لایه باید نازک باشد و مانند یک لایه لاک روی ناخن قرار گیرد. دقت کنید که مواد به پوست اطراف ناخن نچسبد، اگر کار برایتان سخت بود مواد را با فاصله از پوست بزنید و سپس با استفاده از قلم طراحی سایز صفر به نزدیکی پوست بکشید.