کاشت ناخن حرفه ای در مرکز تخصصی ناخن مواد خارجی و ضدقارچ-به ماتیک

شما به عنوان یک ناخن کار باید بدانید که چه اصول و نکاتی باید در محیط کار شما رعایت شود. پس از شناخت ساختمان ناخن نوبت به شناخت ابزار و وسایل کار و کاربرد هرکدام از این وسایل می رسد. برای اینکه یک ناخنکار حرفه ای شوید ابتدا باید ساختمان ناخن را به خوبی بشناسید. با ورود مدل ها، متدها و مواد جدیدتر به محبوبیت این لاین افزوده شده است. آدرس و شماره های تماس مطب و دفتر کار خانم دکتر فاطمه محمدیان، در محدوده بلوار فردوس تهران.

سپس سطح ناخن را با چسب مخصوص محکم می کنند و از اسپری فیکس استفاده می کنند. در روش کاشت ناخن قالبی، نسبت به روش های دیگر، مواد بیشتری مصرف می شود. کاشت ناخن پودری موجب زیباتر و کشیده تر به نظر رسیدن ناخن می شود. شما برای خرید لوازم کاشت ناخن می توانید به فروشگاه های مربوطه در سطح شهر مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. از این رو می توان به مهارت کاشت ناخن به چشم یکی از مهارت های خدماتی نگاه کرد که پشتوانه مطمئنی برای مهاجرت نیز به حساب می آید. بنابراین اگر کسی قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشد می تواند با فراگیری آموزش کاشت ناخن، یادگیری اصولی و تمرین و رفع اشکال های کافی در عرض کمتر از یک ماه صاحب مهارتی بسیار با ارزش گردد.

پنبه یا پد بدون پرز را آغشته به استون صد درصد کنید و روی ناخن‌هایتان بگذارید. دور هر ناخن، فویل آلمینیومی بپیچانید و پنج مجله خبری آرایشی دقیقه صبر کنید تا تیپ ریموو شود. یادتان باشد که سوهان را روی ناخن طبیعی نکشید و تنها روی خط تیپ به آرامی سوهان‌کشی کنید.

کاشت آکریلیک نیز نوع دیگری از کاشت است که شباهت زیادی به کاشت ژله ای دارد اما ترکیبی از مایع و پودر می‌باشد. بنابراین اگر به دنبال ناخن هایی بلندتر و قوی تر هستید، هردوی این کاشت‌ها برای شما مناسب است. با این حال ناخن های ژله ای معمولاَ انعطاف پذیرتر بوده و می توانند نیرو و ضربه ی بیشتری را نسبت به انواع آکریلیک تحمل کنند.

شماره‌های تیپ ناخن

در صورتی که تیپ هم سایز ناخن پیدا نکردید می توانید از تیپی که به میزان کم، از ناخن بزرگتر است استفاده کنید و با سوهان دستی بغل های تیپ را سوهان بکشید و هم سایز ناخن کنید. خانم های باردار نباید کاشت ناخن انجام دهند؛ چراکه به دلیل حساسیت جنین در دوران بارداری، استفاده از مواد شیمیایی هنگام کاشت ناخن می تواند به جنین آسیب بزند. با کاشت ناخن مصنوعی، اکسیژن به بخش های زیر ناخن نمی رسد.

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک (پیش از خرید حتماً بخوانید)!

4- یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه که طرفدار زیادی در فصل زمستان دارد طراحی برفی ناخن ها می باشد. رنگ های آبی، سبز و سفید از جمله رنگ های مورد پسند دختران می باشد. طراحی کاشت ناخن ها با استفاده از این رنگ ها و ترکیب آن ها با یک دیگر جلوه بسیار زیبایی به ناخن ها می دهد. پس از پایان کار کاشت ناخن، اگر لبه های ناخن نامنظم بود، با استفاده از سوهان دستی ناهمواری های احتمالی را از بین ببرید و فرم بغل و بالای ناخن را درست کنید و ناخن ها را از لحاظ فرم و اندازه مرتب کنید.

  • اگر در کاشت ناخن حد فاصل کوتیکول و مواد گذاری که حدود 1 میل است رعایت نگردد، کاشت ناخن هوا می گیرد.
  • 7- طراحی فرنچ ناخن یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین طراحی های ناخن می باشد که دختران نوجوان نیز با انتخاب طراحی های مختلف فرنچ دیزاین های زیبا و متفاوتی برای ناخن های خود ایجاد می کنند.
  • این نوع کاشت ناخن تا زمانیکه در معرض اشعه UV قرار نگیرد، خشک نمی شود و همین امر باعث شده زمان بیشتری داشته باشید.

ناخن های مربعی، متناسب با انگشتان کوتاه ولی ناخن هایی بزرگ است. البته این نوع ناخن لاک هایی با رنگ های روشن و ملایم را می­پذیرد. ناخن ها ی پا به دلیل اینکه در طول روز در کفش و فضای بسته هستند، آسیب پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا نیز دشوار است بنابراین کاشت ناخن در پا می تواند خطرناک تر باشد. افرادی که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند بهتر است کاشت ناخن را انجام ندهند.

اما اگر شما دلتان می‌خواهد خریدی را با تخفیف‌های ۵۰% از یک پلتفرم امن و آسان برای خرید تجربه کنید، می‌توانید اپلیکیشن کمدا را انتخاب کنید. در این مطلب از آموزش کاشت ناخن ما قصد داریم به شما عزیزان که به هر علتی نمی خواهید به سالن ها و مراکز زیبایی بروید، کاشت ناخن در منزل را آموزش دهیم که با کمترین امکانات و وسایل می توانید ناخن کار خود شوید. خیلی از بانوان به دنبال آموزش کاشت ناخن در منزل هستند، چرا که بعضی خانم ها علاقه ای به حضور در سالن های زیبایی ندارند. بعضی دیگر نیز به دلایلی نظیر مشغله های کاری فرصت رفتن به سالن های زیبایی را ندارند. از طرفی نگرانی هایی نظیر شیوع بیماری های واگیردار نظیر کرونا نیز موجب شده خیلی از خانم ها برای کاشت ناخن خود نتوانند به سالن ها مراجعه کنند.

در جالیکه برخی دیگر افراد به واسطه‎ی رشد ناخن کمی که دارند، هر چهار هفته به ترمیم نیاز پیدا کنند. علاوه بر رشد طبیعی ناخن عوامل دیگری نظیر نحوه‎ی مراقبت شما از اکستنشن و همچنین فعالیت‎های روزانه‌ی شما نیز بر دوام کاشت ناخن تاثیر گذار است. برخی از فعالیت‌ها نظیر استفاده زیاد از مواد شیمیایی، فعالیت‌های سنگین، ورزش‌های سخت و… ممکن است دوام کاشت را پایین بیاورد و شما مجبور باشید زودتر برای ترمیم به سالن زیبایی مراجعه کنید. 16- یکی از انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه طراحی ناخن با استفاده از نوار دیزاین منعطف ناخن می باشد. با استفاده از نوار دیزاین ناخن می توانید ناخن ها را به اشکال مختلفی طراحی نمایید. کاشت ناخن قالبی با پلی ژل نیز گزینه مناسبی برای آموزش کاشت ناخن در منزل است.

در مرحله چهارم، چند مدل طراحی ناخن کاربردی را یاد می گیرید. سپس مربی به توضیح در مورد انواع روش های کاشت ناخن می پردازد. ناخن بیضی مربع، فرم طبیعی تری نسبت به بقیه ی مدل ها دارد. این مدل مناسب ناخن های باریک و کشیده و انگشتان کشیده می­باشد. برخورد استون و لاک پاکن ها با کاشت باعث از بین رفتن ظاهر کاشت و خراب شدن بافت آن می شود. زیرا هم طراحی و لاک ژل روی ناخن را پاک می کند و هم به تدریج سطح کاشت را می­خورد.