پالیگان ️ ماتیک ارز ماتیک ️ ارز دیجیتال ماتیک ماتیک کوین کافه ارز-به ماتیک

در صورت تایید انتقال و دریافت Matic Network توسط سیستم اینانس مبلغ فاکتور شده در بازه زمانی ده دقیقه تا 24 ساعت به کارت بانکی انتخاب شده واریز خواهد شد. از مزایای فروش ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) به اینانس میتوان به دریافت کمترین کارمزد، به روز ترین قیمت دلار و تسویه در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. برای مشاهده لیست تراکنش های فروش Matic Network میتوانید از پنل کاربری خود وارد بخش ” لیست تراکنش های فروش” شوید و یا از قسمت تاریخچه انتقال کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) خود تمامی نقل و انتقالات خود را رصد کنید. جهت فروش ارز matic می توانید با مراجعه به صفحه قیمت ارز دیجیتال ، ابتدا قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) را بررسی و سپس اقدام به فروش ارز دیجیتال matic نمایید. ارز دیجیتال پالی گان در بازار رمز ارزها با نماد MATIC یکی از رمز ارز های مبتنی بر شبکه بلاک چین است.

کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است. وقتی یک شبکه بلاک چین برای برطرف کردن چالش هایی مانند مقیاس‌پذیری و کاهش کارمزد های تراکنش ها در بازار تعریف می شوند عملاً باید قابلیت های بسیار زیادی داشته باشد. از این گذشته شرایط فوق العاده خاصی نیز برای چنین و عرضی بایستی در نظر گرفته شود تا امکان رقابت آن به عنوان یک ارز دیجیتال در بازار نیز فراهم آید. اصلی ترین و مهمترین دلیلی که باعث محبوبیت و معروف شدن ارز دیجیتال پالی گان و شبکه ها نشده کیفیت و کارایی فوق العاده ویژه این رمز ارز است. تقریباً هیچ کدام از بلاک چین های تعریف شده در لایه دوم اتریوم کارکرد های پالی گان را نداشته و شبکه پالی گان در این زمینه یک تافته جدا بافته است. همین مزیت ها و کاربردها کم کم باعث افزایش استفاده از آن در میان کاربران شده و در نهایت محبوبیت آن را در بازار به دنبال داشت.

  • شبکه بلاک چین ارز دیجیتال پالی گان به عنوان یک لایه محافظتی دوم برای رفع مشکلات اساسی شبکه اتریوم اعم از مقیاس پذیری و کاهش کارمزد تراکنش ها در آن به وجود آمده است.
  • همچنین برنامه‌ریزی‌های تیم توسعه دهنده پالی ‌گان نشان از این دارد که تمام توکن‌های این رمز ارز تا انتهای سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.
  • مشارکت هایی که شرکت سازنده با چند شرکت مطرح در زمینه ارزهای دیجیتال انجام داده است باعث رشد قیمت این رمز ارز شده است.
  • همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد.
  • WalletInvestor نوسانات زیادی را در قیمت ماتیک پیش بینی می‌کند اما معتقد است که در نهایت این ارز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد نسبتا خوبی را تجربه کند.
شبکه Polygon محدودیت‌های معمول بلاکچین اتریوم همانند مقیاس پذیری، تجربه کاربری ضعیف همچون کارمزدهای بالا و تأخیر در نهایی‌سازی اثبات کار و استقلال در حاکمیت را رفع کرده است. در راه‌حل پیشنهاد شده، Polygon توسعه یک کلیکی، توسعه شبکه اختصاصی، پروتکل تعامل‌پذیر، طراحی ماژولار و ماژول‌های سازگار را ارائه خواهد کرد. این مجله خبری آرایشی شبکه از شبکه‌های مستقل و خود مختار و شبکه‌هایی که از امنیت اشتراکی با اتریوم بهره می‌برند، پشتیبانی کامل می‌کند. با استفاده از پالی گان، می توان زنجیره های رول آپ آپتیمیستیک، زنجیره های رول آپ ZK ، زنجیرهای مستقل یا هر نوع اطلاعات دیگر را که مورد نیاز توسعه دهندگان نرم افزار های مبتنی بر بلاک چین است ، ایجاد نمود.

محصولات آرایشی چشم

قیمت ارز ماتیک در زمان نگارش این مقاله، ۰.۴ دلار است و این ارز، طبق داده‌های سایتCoinMarketCap، هجده امین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از نظر ارزش بازار است. پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است. Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. این پروژه حالا یک شعار جدید دارد و آن «اینترنت بلاکچین مستقر در اتریوم» است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است. به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است.

قیمت ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان، از اول انتشار تا به امروز معمولاً بالای یک دلار معامله شده است اما اخیرا در زیر این قیمت نوسان داشته است. بالاترین قیمت ارز دیجیتال ماتیک، در تاریخ 27 دسامبر 2021 (6 دی 1401) معادل 2.92 دلار بوده که اکنون اختلاف بسیاری با آن دارد. برخی از تحلیل‌گران کریپتوکارنسی اذعان دارند که در حال حاضر، خرید و اضافه‌کردن رمز ارز ماتیک به سبد معاملاتی، گزینه منطقی و عقلانی به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال ماتیک هستید، با ثبت نام و احراز هویت در کافه ارز، می‌توانید به صورت آنی و با کارمزد پایین، آن را به سبد معاملاتی خود اضافه کنید. لازم به توضیح است که شبکه بلاکچین مورد استفاده در لایه دوم اتریوم بایستی از نظر قدرت و شرایط به گونه ای باشد که امکان ارائه خدمات لایه اصلی را داشته و از نظر امنیتی نیز در شرایط ایده آل قرار بگیرد. شبکه های بلاک چین مختلفی برای این منظور توسعه پیدا کرده اند که پالی گان را می توان بهترین گزینه برای این منظور تعریف کرد.

پالیگان

پالی گان به توسعه هسته فناوری خود ادامه می دهد تا بتواند در یک اکوسیستم بزرگتر مقیاس پذیر شود. پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است. این ساختار همچنین امکان ایجاد اپلیکیشن های مالی غیرمتمرکز جهانی را در یک بلاکچین بنیادی واحد فراهم می کند.

آیا ماتیک به 10 دلار می رسد؟

ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد. یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند. در زمان نوشتن این مقاله ارزش کل بازار پالی گان به حدود 86 میلیون دلار میرسه و با قرار گرفتن در رتبه 113 مارکت سهم 0.01 درصدی از کل بازار ارز های دیجیتال رو به خودش اختصاص داده. بالاترین قیمت پال گان رو در May سال 2021 شاهد بودیم که به عدد 2.68 دلار رسید.

کاربران می توانند با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر اتریوم را در زمان کوتاهتری انجام دهند. Atomic Walletاین کیف پول از بیش از ۵۰۰ کوین و توکن مختلف اعم از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ماتیک و غیره را پشتیبانی می‌کند. این کیف پول تمام توکن‌های موجود درشبکه ERC20را تحت پوشش خود قرار داده است.