آرایش صورت دخترانه بانه لوکس-به ماتیک

حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید. برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید. با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید. این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، پرایمر و بالم لب باعث می‌شود که لب‌هایتان نرم‌تر باشند.

علاوه بر این، حفظ رطوبت صورت می تواند چربی صورت را کنترل کند. خشک کنید و کمی مرطوب کننده روی صورت و گردن بمالید.اجازه دهید لوسیون جذب شود سپس کرم پودر بزنید. برای داشتن آرایش حرفه ای در خانه نباید ابروها را فراموش کنید زیرا جزء جدایی ناپذیر آرایش زیبا هستند. استفاده از سایه ابروهم کاربردی است.سایه ای که انتخاب می کنید باید دو درجه روشن تر از موهایتان باشد.

ریمل بزنید

سالن زیبایی شبنم نظیف در ادامه نکات مهم و کاربردی در آموزش میکاپ صورت جدید از پایه برای مبتدیان و کمی پیشرفته تر را معرفی خواهد کرد. پیش از هر اقدامی مرطوب کننده spfدار یا ضدآفتاب مرطوب کننده به پوست خود بزنید که انواع پوشش دهنده ها به نرمی روی پوست حرکت کنند. سپس از کرم های دور چشم برای پوش کامل تیرگی های زیر چشم یا کرم پودر برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. باید از کرمی استفاده کنید که دقیقا همرنگ پوست طبیعی شما باشد. این که گاهی گفته می شود زیر چشم خود را با کرمی که یک یا دو درجه روشن تر است بپوشانید به هیچ عنوان درست نیست و اصلا حالت طبیعی به صورت نمی بخشد.

پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود. اگر شما دارای پوست بژ یا گندمی هستید بهترین انتخاب برای شما کرم بژ رنگ است. و سبک های متفاوت، علاوه بر آرایش ایرانی، آرایش های اروپایی و عربی و خلیجی و غیره نیز در کشور ما مورد توجه بسیار قرار گرفته است. به دلیل غلیظ و سنگین بودن آرایش، ابتدا باید پوست با کرم های مناسب مرطوب و ماساژ داده شود.

دوره میکاپ

با توجه به حالت طبیعی ابرو، فضاهای خالی ابرو خود را پر کنید. دقت کنید به صورت آرام محصول خریداری شده را روی ابرو خود بکشید زیرا با این کار ابروی شما طبیعی تر جلوه داده میشود. خط بالا را با فاصله کمی از تاج ابرو بکشید و خط پایین ابرو را با کمی فاصله از قسمت اول ابرو بکشید.

در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند. ولی بهترین راه برای آرایش ملایم دخترانه استفاده از اسفنج‌های آرایشی و یا بلندر آرایشی می‌باشد. مجله خبری آرایشی دخترانه ملایم نوعی سبک آرایش است، که در ان ما از اقلام آرایشی زیادی استفاده نمی کنیم زیرا برای آرایش ساده دخترانه نیاز به استفاده از کرم پودرهای حرفه ای برای پوشاندن معایب صورت نداریم.

آموزش میکاپ صورت دخترانه

اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. حتما سایه را خوب روی پوست پخش کنید که خط اطراف آن به وضوح قابل مشاهده نباشد. ترتیب صحیح آرایش صورت را در این بخش از مجله سین دخت بررسی کردیم. می توانید با پیش رو گذاشتن این لیست به راحتی و حرفه ای آرایش کنید. یادتان باشد در کنار آرایش کردن صحیح استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت نیز بسیار مهم است.

  • برای رژگونه زدن یک برس ضخیم بردارید و برای استفاده صحیح از آن می توانید از ترفند لبخند استفاده کنید.
  • با پرایمر می توانید تا حد زیادی پوست خود را صاف و زیبا کنید.
  • با ما همراه باشید تا ترتیب صحیح آرایش صورت را گام به گام و مراحل آرایش صورت با تصویر را در اختیارتان قرار دهیم.
  • اما هدف اصلی از پودر زدن این است که حالت بشاش و با طراوت صورت شما حفظ شود.
  • همین مراحلی که ما در ادامه برایتان ذکر کرده ایم را اجرا کنید تا صورتی صاف و زیبا داشته باشید.