معرفی ۶ سایت رایگان برای جستجوی کار در ایران استخدام | sarzaminestekhdam

تمام شرکت‌هایی که در جابینجا آگهی منتشر می‌کنند یک پروفایل مخصوص به خودشان را دارند، که شما می‌توانید قبل از مصاحبه حضوری نگاهی به آن بیاندازید و تا حدودی با محیط و اهداف شرکت‌های مختلف آشنا شوید. اگر جزو یکی از دو دسته بالا هستید مطلب زیر را دنبال کنید تا با مهم‌ترین سایت‌های جذب نیرو و استخدامی کشور آشنا شوید. استفاده از اینترنت برای جستجوی شغل مزیت‌های متعددی دارد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دسترسی سریع‌ و آسان‌تر به اطلاعیه‌های شغلی در تمام ساعات شبانه‌روز و حتی ایام تعطیل اشاره کرد. از نقاط قوت و برتری سایت اینفوجاب می توان به داشتن رابط کاربری زیبا اشاره کرد که به کارجو تجربه کاربری حرفه ای می دهد که در طرف مقابل کار کردن با آن نیز ساده است.

وجود شما به عنوان فردی متخصص در ترجمه، این روزها تقریبا برای هر کسب و کاری ضروری است، چرا؟ چون ارتباطات بین‌المللی گسترده‎‌تر شده و شبکه جهانی اینترنت تور خود را همه جا پهن کرده است. شرکت‌های کوچک و بزرگ مختلف، برای ماهیگیری با استفاده از این تور بزرگ، به شما نیاز دارند! این فارغ از تمام نقش‌های پیشین شما است که قبلا در آن‌ها ایفای نقش می‌کردید.

سایت کاریابی آنلاین کاربوم

این بستر کاریابی و ایران استخدام، شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند. ای استخدام، که یکی از قدیمی‌ترین بسترهای کاریابی آنلاین است، نیز به طور گسترده فراخوان‌های جذب نیروی ادارات و ارگان‌های دولتی و بانک‌ها را نیز به طور گسترده پوشش می‌دهد. به همین جهت، آگهی‌های متعددی، در حوزه‌های مختلف در این وبسایت به نمایش در می‌آیند و حتی این امکان وجود دارد که نیازی به ارسال رزومه در وب سایت هم نباشد و بتوان به صورت مستقیم با آگهی دهنده در ارتباط بود.

وبسایت Linkedin.com

اولا مثل سایر سرویس‌ها نمی‌توانید با کارفرمایان به طور مستقیم تعامل داشته باشید و نکته بعد این که رزومه‌ساز وبسایت اصلا به اندازه سرویس‌های دیگر کامل و کاربردی سایتهای استخدام و کاریابی نیست. با این وجود نمی‌توان انکار کرد که کانال‌های تلگرام مجزا برای فرصت‌های شغلی شهرهای تهران و قم، یکی از نقاط قوت این مجموعه به حساب می‌آید که در اشتغال‌زایی بسیاری از شهروندان این دو شهر مؤثر بوده است. در کنار این موضوع اپلیکیشن موبایل سه سوت جابز را هم در نظر بگیرید که ارتباط مستقیم میان کارجو و کارفرما را به شدت آسان کرده است. هر کارجو در سه سوت جابز می‌تواند به یک رزومه‌ساز آنلاین دسترسی داشته باشد، و در صورت دریافت پیشنهاد کار از طریق نوتیفیکیشن آنی در وبسایت و اپلیکیشن با‌خبر شود.

  • یا می توانید محتوای تصویری (پست یا استوری ، ویدیو) طراحی و تدوین کنید تا در هنگام مصاحبه با دست پر به سمت آگهی دهنده بروید.
  • اگر در جستجوی کمک برای استخدام خود هستید، باید از دو دسته محصول کلیدی آگاه باشید.
  • از دیگر مزیت های این وب سایت داشتن آزمون استخدامی آنلاین و تقویم استخدامی است.
  • در این پایگاه که هم اکنون یکی از بهترین سایت‌های کاریابی آنلاین محسوب می شود، آگهی‌های استخدامی بانکها و موسسات مالی و شرکت ها همه به چشم می خورد.

دایس یک وب‌سایت شغلی مستقر در شهر نیویورک با فروش اولیه و عملیات توسعه در “Urbandale” است. این شرکت به متخصصان فناوری اطلاعات و مهندسی، همچنین به شرکت‌های مهندسی پیمانکاری رسمی خدمات ارائه می‌دهد. دایس ادعا می‌کند که 3 میلیون متخصص فناوری و تقریباً 2.4 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در هر ماه دارد.

دنبال کارهستم

معرفی ۶ سایت رایگان برای جستجوی کار در ایران استخدام | sarzaminestekhdam