آموزش آرایش صورت گرد و کشیده سالن های شبنم نظیف-به ماتیک

برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با آرایش صورت ملایم و استفاده از کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت. کمی از کانسیلر بردارید و با قلم مو مخصوص زدن کانسیلر آن را پشت چشم به خوبی پخش نمایید. از کانسیلر برای زیر چشم و اطراف چشم استفاده می شود تا تیرگی ها برطرف شود. همچنین، با روشن شدن اطراف چشم بتوانیم جلوه ای زیباتر به آرایش چشم بدهیم. برای سایه چشم زدن می توانید از یک برس کوچک یا انگشتانتان استفاده کنید.

بعد از چند ساعت، باعث پخش شدن و خراب شدن سایه ابرو می‌شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کند. از هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید. اگر هایلایتر کرمی دارید، باید قبل از پودر فیکس از آن استفاده کنید. گوشه‌های داخلی چشم، زیر ابروها، مرکز گودی بالای لب و بالا و کنار استخوان گونه جاهایی است که می توانید هایلایتر بزنید. بعد از اینکه کرم پودر زدن را کامل کردید، صورت‌تان صاف و بدون عمق به نظر می‌رسد چون همه قسمت‌های آن یکدست و یک‌رنگ است. برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید.

آموزش ۲۲ مدل تزیین کادو روز پدر و روز مرد شیک و خاص + عکس

برای اینکه آرایش دودی برای چشم‌هایتان داشته باشید، از خط چشم‌های مدادی استفاده کنید. اگر خطوط مشخص و باریک می‌خواهید، از خط چشم‌های مایع استفاده کنید. در اطراف خط مژه، با نقطه‌هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه‌ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید.

آموزش مرحله ای آرایش صورت با لحاظ تمامی نکات

در تصویر انواع خط چشم را آورده ایم که می توانید با توجه به آن و یافتن کمی تبحر انواع خط چشم را بکشید. دختران جوان بهتر است مدلهای ساده خط چشم را انتخاب کنند. سایه خاکستری/ نقره ای می توانند آرایش چشمی زیبا با ظاهر دراماتیکی ایجاد کنند. استفاده از سایه ی کرمی مسی رنگ، روی تمام پلک و در گوشه های چشم به چشم های سبز رنگ شما جلوه ی بیشتری می دهد.

توجه کنید که همیشه قبل از شروع میکاپ باید صورتتان کاملا آماده آن باشد. مانند یک صفحه نقاشی تمیز، تا به راحتی آرایش روی آن بنشیند. در این صورت یک آرایش نه چندان جذاب خواهید داشت که از طراوت چهره تان می کاهد. اولین مرحله از آرایش مجله خبری آرایشی پوست صورت، شستن صورت از آلودگی هاست. بعد از ان باید آماده سازی صورت از یک پرایمر استفاده کرده و سپس کرم پودر مورد نظرتان را روی پوست پخش کنید. آموزش میکاپ یکی از پردزآمد ترین مشاغلی است که شما میتوانید با آن کسب درآمد کنید.

به ابروها و مژه های خود برسید؛ ابروهای پرپشت و مرتب و مژه های بلند و پر به تنهایی برای زیبایی صورت کافی هستند و نقش بسیار مهمی در زیبایی هر فرد دارند. خط چشم بسیار باریک روی خط رویش مژه ها کشیده و به مقدار کم و تیز آن را به گوشه های بیرونی چشم هدایت کنید. برای سایه رنگ های دودی و طلایی و نقره ای گزینه های مناسبی می باشند. تا حد امکان برای صورت های لاغر از کرم های دو درجه روشن تر از پوست استفاده کنید.

  • کمی رژ یا کرم قرمز رنگ روی گونه قرار دهید و با انگشتان آن را در گردی گونه محو کنید.
  • در مقابل، تلاش میشود با رنگ های کاملا ملایم حالت طبیعی و زیبا به صورت داده شود.
  • سایه روشن تر را روی کل پلک بمالید، از خط رویش مژه شروع کنید و دقیقاً بالای چاله پلک خود پایان دهید.
  • برای انتخاب BB کرم مثل کرم‌پودر از رنگی استفاده کنید که یک تا دو درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد.
  • می توانید از مات کننده روی پشت پلک چشم ها نیز استفاده کنید، چون باعث می شود تیره بودن خود را از دست داده و سایه بهتر روی آن بنشیند.
برای چشم های گرد ، خط چشم گربه ای کوچک مناسب است ، یعنی خط چشم را از گوشه داخلی پلک بالا شروع کرده و آن را ادامه داده و در انتهای پلک به سمت بیرون یک خط مستقیم بکشید. اگر رنگ رژگونه مناسب انتخاب نشود نه تنها این آرایش اثر مثبتی روی چهره نخواهد داشت بلکه باعث بدتر شدن ظاهر شما نیز خواهد شد. لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده صحیح از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به طریقه زیر می باشد.

برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید. اسفنج را در پودر بزنید و آن را به آرامی روی صورت زیر چشم قرار دهید. برای بقیه قسمت‌های صورت می‌توانید پودر فیکس را با براش روی صورت بزنید. این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است. با پودر فیکس، برق صورت گرفته می‌شود و ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنید. در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید.