آموزش آرایش صورت گرد و کشیده سالن های شبنم نظیف-به ماتیک

در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود. پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید. ولی استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود که سایه ابرو برای مدت بیشتری دوام بیاورد. اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود.

البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید. اگر حین آرایش چشم یا رژلب زدن عجله کردید و کمی از آن پخش شد، با کمی کانسیلر می توانید به آرامی آن را ترمیم نمایید تا آرایشتان مرتب تر و تمیزتر به نظر برسد.

قسمت نزدیک به پلک را سایه روشن تر و قسمت بالای آن را می توانیم سایه ای به همان رنگ اما پر رنگ تر بزنیم. خط چشمی برای چشم های فاصله دار مناسب است که از گوشه داخلی چشم هایتان بیرون آمده باشد. رنگ صورتی نیز با رنگ چشم قهوه ای تیره و خط چشم تیره ظاهر عالی خواهد داشت. برای آرایش چشمان بادامی تکنیک آرایش چشم گرد را به کار ببرید، فقط زمان سایه زدن از فرم چشمان خود پیروی کنید. روی پلک بالا سایه روشن بزنید به سمت ابرو ها ترکیب کنید.

۹. رژ گونه بزنید.

اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد. چند بار کشیدن ریمل می‌تواند باعث شود با یک حرکت چشمان شما براق‌تر به نظر برسد. سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است.

در هر صورت، اگر ابروهای کم پشت و باریکی دارید در این مرحله می توانید آنرا بازسازی کنید. برای اینکار، می توانید از سایه و یا یک مداد ابرو هماهنگ با ابرو و رنگ موهایتان استفاده کنید. از نظر اصولی بهتر است در ابتدا اطراف انرا با خطوط و یا نقطه هایی مشخص کنید، سپس با خطوط نازکی نواحی داخلی ابروهایتان رو پر کنید. دقت کنید که این کار را به ارامی انجام دهید تا خطوط به نازکی ابروهیتان و در جهت ان باشد. برای آرایش طبیعی و ملایم روزانه گونه‌ها رنگرژگونهمی‌بایست متناسب با فرم چهره و ترکیب رنگ بقیه آرایش انتخاب شود. نحوه رژگونه زدن برای یک آرایش طبیعی بسیار اهمیت دارد.

اگر به دنبال این هستید که آرایش شما یک لایه‌ی سبک به نظر برسد بهتر است از انگشتان خود استفاده استفاده کنید. در هر صورت به هیچ وجه قبل از این که دستانتان را کامل بشویید به صورت خود دست نزنید و بعد از انجام آرایش نیز دست خود را بشویید چرا که نمی‌خواهید آثار انگشت آلوده به مواد آرایشی خود را در نقاط مختلف خانه ببینید. بعد از مرطوب کردن پوست با کرم مرطوب کننده باید زیرسازی کنید. برای این کار بهتر است از یک BB کرم با پوشش متوسط و نه سنگین، استفاده کنید. BB کرم‌ها کرم‌های رنگی سبک با پوشش متوسط و حاوی ضد آفتاب هستند، بنابراین دیگر شما نیازی به استفاده از کرم ضد‌آفتاب ندارید.

با گذراندن این دوره آموزشی می توانید یک شغل پردرآمد و عالی را برای خود ایجاد کنید، زیرا این تخصص همیشه مورد تقاضا قرار گرفته است. شناخت انواع پوست، استفاده از لوازم و مواد متناسب با نوع پوست، شناخت نواحی مختلف صورت از ویژگی های یک میکاپ آرتیست حرفه ای است. از دیگر نکات بسیار مهم که در آرایش برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد.

در آرایش دخترانه خبری از خط چشم های پررنگ، کانتورهای تیره، رژ ها و رژ گونه های پر رنگ و یا سایه های جیغ نیست؛ در این سبک آرایش باید چهره شما به طبیعی ترین حالت ممکن آرایش و آراسته شود. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را مجله خبری آرایشی زیباتر کند. اگر قصد دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و آرایش چشمتان را در طول روز حفظ کنید، محصولات تخصصی برای این بخش از صورتتان را استفاده کنید. پلک‌های ما می‌تواند در طول روز چربی جمع کند و باعث شود که سایه چشم ما چروک به نظر برسد.

پودر دکلره خاکستری چه کاربرد و مزایایی دارد؟

پرایمر باعث میشود ماندگاری آرایش و سایه تا حد زیادی افزایش پیدا کند. ، نکاتی را برای آرایش صورت تپل عنوان می کنیم تا بتوانید صورت های گرد و تپل را متعادل و نرمال تر سازید. با آموزش میکاپ صورت اصولی و صحیح به راحتی قادر خواهید بود تا عیوب صورت های تپل را بپوشانید و آن ها را کمی لاغرتر و نرمال تر کنید. شبنم نظیف از سال 1387 فعالیت خود را در حوزه بهداشتی و آرایشی با مجرب ترین کادر شروع کرد و در حال حاضر دارای دو شعبه ی متخصص در امور میکاپ، شینیون و لباس عروس در سعادت آباد و ولنجک است. روی استخوان گونه را با کرم پودرهای مناسب روشن تر کنید.

اسپری‌های تثبیت کننده برای همه نوع پوست طراحی شده‌اند و می‌توانند از آن برای تثبیت انواع آرایش استفاده کنید. اسپری تثبیت کننده آرایش شما را در جای خود نگه می‌دارد، به شما کمک می‌کند نیازها به ترمیم مجدد آرایش را کاهش داده و آرایش خود را ساعت‌ها به صورت بی‌عیب و نقص نگاه داشته باشید. اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله نهایی برای آرایش روتین شما باشد. اگر می‌خواهید آرایش شما در تمام طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که در یک راه حل تثبیت کننده‌ی کیفیت سرمایه گذاری کنید. هایلایت مناسب کمی از لعاب و درخشش به هر نوع آرایش می‌افزاید.

  • زدن وجود دارد؛ مثلا کسانی که لب‌های باریکی دارند و می‌خواهند لب‌هایشان درشت تر بنظر برسد.
  • آرایشگر حرفه ای با گذراندن موفقیت آمیز دوره آموزش آرایش صورت می تواند با توجه به سلیقه خود یا مشتری و متناسب با فرم صورت مدل های تلفیقی و زیبایی را خلق کند.
  • عاقلانه‌تر آن است که روی دو رنگ کانسیلر سرمایه‌گذاری کنید.
  • به کمک لایه برداری و استفاده از کرم پودر و کانسیلر باید در اولین مرحله انجام شود.
  • با توجه به نوع پوست خود، بعد از شست و شوی صورت، از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید.