همه چیز درباره ی آرایش صورت چگونه درست آرایش کنید ایرانوس-به ماتیک

برای یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه نحوه آرایش و مرتب کردن ابروها نقش زیادی دارد. سعی نکنید ابروها را بسیار پهن‌تر، تیره‌تر یا روشن‌تر از آن چیزی که هستند نشان دهید. ابروها را به سمت بالا شانه کنید و نقاط خالی ابرو را با یک مداد همرنگ ابروهای‌تان پر کنید. استفاده از رنگ های روشن روی پوست بر خطوط و محل لک ها تاکید می کند. حتما کرم پودر را به درستی بزنید و حتماً کرم پودر را به گردن و گوشه های خود بزنید تا تفاوت رنگی بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.

ترتیب درست آرایش صورت با عکس و مرحله به مرحله

این کار را می توانید با همان سایه قهوه ای تیره نیز انجام دهید و کمی چشمانتان را کشیده تر نشان دهید. ترتیب صحیح آرایش صورت چگونه است؟ این پرسش بسیاری از کسانی است که می خواهند آرایشی حرفه ای و بی نقص داشته باشند! در این مطلب قصد داریم ترتیب درست آرایش صورت را به طور ساده اما حرفه ای بیان کنیم.

هر چه رنگ رژ تیره و براق تر باشد، صورت گرد و تپل تر بنظر میرسد. برای محیط های کاری و عمومی، با توجه به فرهنگ ایران استفاده از آرایش های هندی و عربی گزینه مجله خبری آرایشی مناسبی به شمار نمی روند و بهترین گزینه، آرایش های ساده و ملایم است. با براش از قسمت پایین استخوان گونه به سمت بالا و شقیقه ها را هایلایت کنید.

علاوه براین، از ریمل زدن بیش از اندازه برای مژه های ردیف پایین خودداری کنید. اگر پوستی چرب و مختلط دارید نیز استفاده‌ی پودر بیک به شما پیشنهاد می‌شود. این محصول را حین و پس از آرایش می‌توانید بر روی صورتتان، به ویژه نقاطی که بیشتر تعریق دارند بزنید تا میکاپ با دوام‌تری داشته باشید.

ژل شستشو لورال مدل هیدرا انرژی زا حجم 100 میلی لیتر

در کلاس هایآموزش گریم و میکاپ(آرایش صورت) ، وسایل و ابزار موردنیاز، توسط آموزشگاه هنرسرا در اختیار هنرجویان محترم قرار داده می شود. آرایش صورت زنانه حرفه ای است كه نحوه استفاده صحیح از محصولات آرايشی و بهداشتی پوست را به منظور آرايش در جهت زيبايی، مراقبت، حفظ شادابی و سلامت پوست صورت دارا می باشد. چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. براش ریمل را کاملا به ریمل آغشته کنید و به آرامی روی مژه بکشید.

برای داشتن یک آرایش صورت شیک حتماً از خط چشم استفاده کنید. شما می­توانید برای زیبایی هر چه بیشتر چشم ­ها می­توانید یک خط چشم دنباله­ دار یا گربه­ ای بکشید. خانم هایی که پوست روشنی بهتر است رژلب های صورتی ، رژ لب هلویی ، رژ لب مسی ، رژلب قرمز ، رژ لب بنفش ، رژ لب آجری ، رژ لب ارغوانی استفاده کنند. برای راحت تر کشیدن دنباله خط چشم ، یک خط اریب 45 درجه به سمت بالا و انتها ابرو بکشید.

با کشیدن یک خط صاف، نوک تیز و بالدار با خط چشم،.بهتر است خط چشم شما فرمولاسیون ضد انتشار داشته باشد و سریع خشک شودتا پشمانی دلربا برای شما بسازد. برای سایه هم از یک سایه روشن و مات استفاده کنید همیشه سادگی جذاب تر از آرایش غلیظ تیره به چشم می آیید. در این آرایش بسیار مهم است که حالت طبیعی صورت حفظ شود.

اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید. مثلا نواحی گود چشم را با رنگ تیره‌تر بپوشانید و پشت پلک و زیر ابرو را سایه روشن‌تر بزنید. در مجموع، نحوه استفاده از رنگ‌های تیره و روشن و سایه زدن چشم، به مدل سایه و فرم چشم و ظاهر نهایی که مد نظر دارید، بستگی دارد. کمی قلم مو را در سایه قهوه ای تیره بزنید و نزدیک به بن مژه مانند خط چشم سایه بزنید.

سایه را با یک برس صاف و با حرکات راست و چپ یا کوبه ای روی پلکتان بزنید. ابتدا کانسیلر را با یک برس مخصوص یا با انگشت به زیر چشم و پشت پلک زده و روی آن پودر تثبیت کننده بزنید. برای چشم های نزدیک به هم ، خط چشم را از ابتدای چشمتان آغاز نکنید اما تا انتهای چشم خط چشم را بکشید. رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید. اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید. اگر صورت بیضی شکل دارید بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن تر نشان دهید.

برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید. این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید. فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند.

  • قبل از اینکه ۰ تا ۱۰۰ آرایش کامل خود را شروع کنید زمانی را برای آماده سازی پوست خود با یک مرطوب کننده با کیفیت صرف کنید.
  • با آموزش میکاپ صورت اصولی و صحیح به راحتی قادر خواهید بود تا عیوب صورت های تپل را بپوشانید و آن ها را کمی لاغرتر و نرمال تر کنید.
  • برای لباس‌های شب با رنگ تیره، سایه چشم ترکیبی، مشکی طلایی خیلی زیباست و جلوه ای خاص به چشمان شما می‌بخشد.
  • با آرایش صورت ملایم و استفاده از کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.
  • برای راحت تر کشیدن دنباله خط چشم ، یک خط اریب 45 درجه به سمت بالا و انتها ابرو بکشید.