آموزش تصویری کاشت ناخن-به ماتیک

این تکنیک بیشتر برای ناخن‌های مربعی شکل مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از انواع اکستنشن ناخن، استفاده از هارد ژل‌ها می‌باشد. قوام هارد ژل شبیه یک لاک بسیار ضخیم است و در چند لایه اعمال می‎‏شود که در نهایت برای خشک شدن زیر لامپ UV و یا LED قرار می‌گیرد. ماهیت هارد ژل به نحوی است که در نهایت ناخن‌های شما ظاهر طبیعی‏تری دارد. 25- یکی از دیزاین های طراحی کاشت ناخن دیزاین پودر کروم می باشد که جلوه ای آیینه ای و زیبا به ناخن ها می دهد. امروزه دیزاین پودر کروم برای طراحی ناخن ها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

مجله خبری آرایشی با فرمر بسیار راحت بوده و نسبت به کاشت ناخن با تیپ سریع تر انجام می شود. از فرمر در کاشت ناخن با پودر (اکرلیک) و کاشت ناخن با ژل نیز می توان استفاده کرد. آموزش کاشت ناخن با پودر یکی از اصلی ترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن می باشد. آموزش کاشت ناخن با ژل یکی از مهمترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن می باشد.

تنها در این موارد کاشت ناخن را انجام دهید

برخی از خانم‌ها به دلیل این که می‌خواهند ناخن‌های خود زیباتر به نظر بیاید اقدام به کاشت ناخن می‌کنند که این موضوع می‌تواند عواقب و بیماری‌های پوستی برای آن‌ها ایجاد کند که حتی درمان آن گاهی بی نتیجه می‌ماند. ناخن‌های مصنوعی نه تنها به خودی خود مضر هستند، بلکه با قرار دادن و برداشتن آن‌ها به وسیله اسید‌ها و مواد شیمیایی خطرناک‌تر خواهند بود. کاشت ژله‌ای ناخن کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد، اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی چه خشک و چه شرجی تا یک ماه دوام می‌آورد.

  • دقت داشته باشید که زمانی که می خواهید اقدام به ثبت نام کنید حتما مباحث آموزشی دوره مورد نظر را بررسی کنید و بعد به مقایسه قیمت آنها بپردازید.
  • ناخن اغلب آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی ناخن رشد می کند و نیاز به ترمیم وجود دارد؛ یعنی رشد ناخن متوقف نشده و سالم است.
  • پودر اکرلیک انواع مختلفی دارد و حتی شما می‌توانید از پودرهای زنگی نیز برای اکستنشن ناخن استفاده کنید.
در صورتی که از پرایمر به درستی استفاده کنید چسبیدن ناخن ها بهتر انجام می شود. نکته ی مهم در مورد پرایمرها اسیدی بودن آن ها می باشد بنابراین در صورت استفاده باید جانب احتیاط را رعایت کنید. در مرحله ی چسباندن ناخن ها بعد از هر بار چسباندن ناخن چند دقیقه آن را محکم نگه دارید. بعد از این که کاملا چسبیده شدند آن ها با توجه به سلیقه ی خود کوتاه کنید. همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید. کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت از طرف خانم ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته .

کاشت ناخن مشکی طلایی

مواد اضافی را با استفاده از سوهان برداشته و تا جای ممکن نازک کنید تا طبیعی و زیبا به نظر برسد. سپس لبه آزاد ناخن را با استفاده از سوهان دستی فرم دهید. روی سطح ناخن را هم اندکی با سوهان خراش می‌دهیم تا برای زدن تاپ شاین آماده شود. کاشت ناخن یک روش جذاب و ایده آل برای داشتن ناخن‌هایی مرتب‌تر و دستانی زیباتر است.

پرسش: حکم وضو و غسل برای کسانی که ناخن می کارند چگونه است؟ آیا زینت محسوب می شود؟