آموزش آرایش صورت دخترانه فروشگاه اینترنتی هلسانا-به ماتیک

خط‌هایی که می‌کشید باید دقیقا در جهت رویش ابروها باشد. با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید. با این شیوه صورت‌تان باریک‌تر و بلندتر به نظر می‌رسد. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.

۴. آرایش چشم را با ریمل تکمیل کنید.

این موضوع در مورد افرادی که تجربه زیادی برای آرایش ندارند و در مواجهه با محصولات آرایشی گوناگون سردرگم می شوند بیشتر صدق می کند. با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید. این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، پرایمر و بالم لب باعث می‌شود که لب‌هایتان نرم‌تر باشند. اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید. کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رژ لب هماهنگ با تم رنگی آرایش

هر چه رژ گونه شما تیره تر باشد مصنوعی تر به نظر خواهد رسید. رژگونه چیزی است که شما نباید آنرا با چیز دیگری ترکیب مجله خبری آرایشی کنید. فرم ژل و کرم رژ گونه ها ماندگاری بیشتری در طی روز دارند و ظاهری بشاش و با طراوت به صورت می دهد.

اعتماد به آرایشگر غیر حرفه‌ای

اگر قسمت‌های خاصی از پوست شما وجود دارد که نیاز به پوشش بیشتری دارند (قسمت های قرمز و روغنی صورت شما به طور کلی در مرکز صورت قرار دارند)، ممکن است بخواهید کمی پودر بیشتری بمالید. برای این مرحله، برس خود را درون پودر قرار دهید و سپس آن را محکم به پوست فشار دهید. این مرحله به پودر کمک می کند تا راه خود را به منافذ و خطوط برای بوجود آوردن سطح صاف‌تر باز کند. اگر خیلی کم استفاده کنید انگار که اصلاً این مرحله را انجام ندادید و اگر بیش از اندازه استفاده شود شبیه یک کیک ترسناک خواهید شد.

  • در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگو برداری نمایید.
  • شما به کمک عضلات صورت به جهات مختلف نگاه می کنید، صحبت می کنید، غذا می جوید، می خندید، اخم می کنید و شکلک در می آورید.
  • بعد از اینکه مژگان شما فر شُد، ریمل خود را در دست بگیرید.
  • کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند.
برای این کار از مداد ابرو یا سایه ابرو استفاده کنید. رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد. ابتدا حاشیه ابرو را مشخص کنید و بعد با خط‌های باریک، نواحی خالی را پر کنید.

برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید. با کانتورینگ می‌توانید به صورت خود فرم بدهید مثلا می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید. با انگشتان خود می‌توانید پرایمر را روی پوست پخش کنید. پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند. اگر ممکن است عرق کنید، بدوید یا هر مشکلی دیگری پیش بیاید که آرایش‌تان را خراب کند، در این صورت حتما باید از پرایمر استفاده کنید.

اگر در این کار دقت نكيم، این لکه های تیره و روشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نیز خواهند کرد. در آرایش ترمیمی بیشتر از پودر استفاده میشود تا از کرم و مایع، زیرا پودر به راحتی روی فوندیشن پخش میشود. آرایش ترمیمی بر اثر تکرار بهتر میشود چون تکرار این آرایش باعث میشود که متوجه شویم که چگونه باید اعضای صورت را با استفاده از رنگهای متضاد کامل نشان دهیم. پودر بیرنگ فیکس را با قلم موی پودر زنی به پشت چشم بزنید این کار باعث میشود که پشت چشم در موقع سایه زدن یکدست شود . با استفاده از فرچه مخصوص رژگونه، نواحی گونه را تا خط گوش ها رژگونه بزنید. همیشه قبلا استفاده، فرچه به تکان دهید تا پودر اضافه آن برید و رژ گونه بیش از حد پررنگ نشود.