خرید رژ لب اصل از برندهای معروف با بهترین قیمت-به ماتیک

مدل‌های براق و نیمه براق برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و ماندگاری معمولی دارند که به راحتی با استفاده از شوینده‌های مخصوص پاک می‌شوند. رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. اگر رژ لب مناسبی با رنگ صورت و پوست خود انتخاب کنید، شما را زیباتر و جذاب تر می‌کند.

برندهایی مانند گلدن رز، مک، مای، این لی، بورژوا، لدورا، لانکوم، دیور، فلورمار و … برندهای ایرانی دیگری همچون والانسی، رژلب‌های گیاهی الیزا، مِرو و سیترای از دیگر برندهای معتبر و باکیفیت ایرانی محسوب می‌شوند. در اینجا برای خرید رژ لب با ویژگی‌های مختلف، انواع آن را معرفی خواهیم کرد که باید حین خرید رژ لب به آنها توجه داشته باشید.

بهتر است فروشگاه اینترنتی شناخته شده و معتبری را انتخاب کنید که محصولات آرایشی اصل را ارائه می‌دهند. اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است. چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود.

یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. مجله خبری آرایشی جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود.

رژ لب جامد مای سری Silky Shine مدل Anomone شماره 305

رژ لب‌های پالتی که به نوع کاسه‌ای هم شهرت دارند، معمولاً مورد توجه میکاپ آرتیست‌ها و گریمورهای سینمایی قرار می‌گیرند. داشتن مهارت کافی و وقت‌گیر بودن دو عامل در استفاده از این نوع رژ لب هستند که معمولاً کاربرد برای افراد عادی و استفاده روزمره را کاهش داده‌اند. همچنین قیمت رژ لب کاسه‌ای یا پالتی کمی بالاتر است، بنابراین استفاده از این محصول برای استفاده روزمره شاید چندان به‌صرفه نباشد. این رژلب پالتی با استفاده از یک براش مخصوص روی لب قرار گرفته و پخش می‌شود.

  • رژ لب مایع گلدن رز بر روی لب ها پخش نمی گردد و پس از مصرف بر روی لب ایجاد چسبندگی نمی کند.رژ لب گلدن رز، پوششی یکدست مات و زیبا را به لب هایتان هدیه می دهد.
  • برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از ميبلين,این لی,کالیستا,مای, …
  • بهترین انتخاب، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است زیرا شما در خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر مدل را بررسی کرده و سپس انتخاب کنید.
  • در ادامه نکاتی رو برای شما می‌گیم که نه تنها باعث شناخت بیشتر شما می‌شه بلکه به شما در انتخاب رژ لب مناسب هم کمک می‌کنه.
ماده اصلی سازنده رژ لب‌های گیاهی، مواد طبیعی و گیاهی است که تقریباً هیچ تهدیدی برای سلامت ما محسوب نمی‌شوند. قیمت این رژ لب‌ها متفاوت است و معمولاً محصولات گیاهی از نوع ایرانی، قیمتی بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه دارند. رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند. از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم. زیبایی و آراستگی، مورد پسند بشر است و جنس لطیف و زیباجوی زن ، بیش از هر کس به زیبایی و تغییر اهمیت می‌دهد و به دنبال برتری و خوش جلوه کردن است.

رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M33

فروشگاه اینترنتی سانیمو ، جهت رفاه و جلب رضایت مشتریان خود، روش های پرداخت متنوع را پیاده سازی کرده است تا خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را در هر زمان و مکانی میسر سازد. از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی سانیمو ، می توان به تحویل کالا به صورت رایگان (برای خرید بالای 100 هزار تومان) و تحویل 24 ساعته در تهران اشاره نمود. بسیاری از رژ لب‌هایی که دارای مواد محافظ در برابر آفتاب هستند، از لب‌های شما در برابر اشعه مضر UV محافظت می‌کنند.