خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا-به ماتیک

این شبکه از لایه‌های امنیتی مختلفی برای ایجاد یک زنجیره کاملا ایمن و مطمئن استفاده می‌کند و به همین دلیل تاکنون هیچگونه نفوذی در شبکه آن به وجود نیامده است. این الگوریتم که به Matic PoS معروف از شبکه پالی ‌گان را تبدیل به یکی از انشعابات زنجیره اصلی اتریوم کرده و امنیت بالای اتریوم را برای خود شبکه نیز به ارمغان آورده است. در الگوریتم اثبات سهام این اعتبار سنج‌ها هستند که نقش تاثیر گذاری بر روی امنیت شبکه داشته و با فعالیت خود مانع از ورود افراد خرابکار به داخل شبکه می‌شوند.

پالیگان و اتریوم در مواردی مانند عملکرد، ارزش بازار، سرعت تراکنش، هزینه های گس، مقیاس پذیری و الگوریتم های اجماع متفاوت هستند. اینانس سرویس کیف پول ارائه نمی دهد و شما برای خرید پالی گان (ماتیک نتورک) از ما میتوانید از هر دو نوع این کیف پول ها استفاده نمایید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد. ۶۵ هزار تراکنش در ثانیه سرعت عملیاتی شبکه پالی گان است که از همین طریق توانسته کمک بسیار زیادی به شبکه اتریوم نماید. علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است. آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است.

این تیم قبل از اینکه شبکه اختصاصی پالیگان را ایجاد کنند نقش مهمی در توسعه پلتفرم اتریوم داشتند و روی محصولاتی مثل Plasma MVP، پروتکل والت کانکت WalletConnect و… فروش و خرید ترون با شبکه بلاک چین ترون آشنا شوید و ارز اختصاصی آن را با نام TRX از طریق صرافی اوکی اکسچنج به راحتی معامله کنید. اگر بخواهیم پالیگان را در چند حط خلاصه کنیم، باید بگوییم پالی‌گان به عنوان یک آداپتور بین شبکه اتریوم و سایر پروتکل ها عمل می کند. توسعه دهندگان می توانند از این آداپتور برای اتصال بلاک چین و برنامه های غیرمتمرکز خود به اکوسیستم اتریوم متصل و سپس بدون نیاز به بلاک چین اتریوم، از آن استفاده کنند. پالیگان یک پوژه اتریومی است؛ بنابراین ارز بومی آن، مجله خبری آرایشی یک ارز استاندارد ERC 20 است. این شبکه گیف پول مخصوص به خود را طراحی کرده است که قابلیت افزودن کیف پول نرم افزاری در پلتفرم خود را دارد.

از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود. این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد. ارز دیجیتال Matic توکنی با استاندارد ERC-20 است که بر روی بستری از اتریوم فعالیت می کند. این رمز ارز طبق الگوریتم اثبات سهام کار می کند و باید آن را از صرافی ها خرید کنید.

شبکه اتریوم، بستری است که امکان ایجاد پلتفرم‌های بلاک چینی و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را برای توسعه‌ دهندگان به وجود آورده است. با استفاده از این شبکه، افراد می‌توانند بدون ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید، پلتفرم خود را بر روی بلاک چین اتریوم بنا کنند. تاکنون، هزاران پلتفرم بر روی اتریوم به وجود آمده‌اند و این مسئله باعث ازدحام در شبکه اتریوم و افزایش کارمزدهای این شبکه شده است.

با سرمایه گذاری بلندمدت 5 ساله، انتظار می رود که ماتیک بیش از 500٪ رشد کند. شبکه ماتیک رابط و API و کیت های پرداخت را در برنامه های کاربردی، قرار می دهد و بدین ترتیب این برنامه ها را قادر به پذیرش انواع مختلف ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت می کند. پالی‌گان تنها 3.3 درصد از ارزش کل قفل شده را در اختیار دارد؛ با این وجود، موفق به راه اندازی 180 پروتکل شده است و با یک مقایسه ساده می توان به این نتیجه رسید که شبکه پالیگان نسبت به اتریوم پویا و فعال تر است. تبدیل اتریوم به یک سیستم کامل، چند زنجیره ای یا اینترنت بلاک چین، شبیه اکوسیستم هایی مانند پولکادات و کازماس ، البته به اضافه مزایای اتریوم مانند امنیت قوی.

  • شبکه اتریوم با وجود مشکلات مقیاس پذیری، همچنان توسعه دهندگان و سرمایه گذاران زیادی را به سوی خود جذب می کند.
  • رسالت ارز اِکس معرفی معتبرترین صرافی‌ها و یافتن بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های خرید و فروش در میان صرافی‌های آنلاین برای کاربران است.
  • طبق آنچه مورد اشاره قرار گرفت، ارز دیجیتال ماتیک یک توکن ERC-20 محسوب می‌شود که روی بلاک چین اتریوم به اجرا در می‌آید.
  • برای خرید و فروش ماتیک یا رمز ارزهای دیگری همچونبیت کوین،یونی سواپ،دایوچین لینک… شما به احراز هویت نیاز خواهید داشت.
  • ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است.

نرخ کارمزد پایین، بیش از 4 سال تجربه فعالیت، امنیت بالا، پشتیبانی پاسخگو و همراه، از مهم‌ترین دلایلی هستند که صرافی ارزپایا را به مکانی مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله ارز ماتیک تبدیل کرده‌اند. با توجه به رشد ارز دیجیتال ماتیک باید گفت که اکنون این ارز رتبه 17 از بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است؛ شما می‌توانید این ارز را در بسیاری از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز خریداری کنید یا بفروشید. پالیگان که با نام ماتیک Matic هم شناخته میشود، یک توکن اتریومی است که به عنوان ارز بومی شبکه Polygon شناخته می‌شود. هدف پالیگان ارائه تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر روی شبکه اتریوم است و این کار را با استفاده از زنجیره‌های جانبی لایه دو انجام می‌دهد. در واقع Polygon چند زنجیره دیگر را در کنار زنجیره اصلی اتریوم اجرا می‌کند. از توکن‌های پالیگان برای پرداخت کارمزد تراکنش‌های این شبکه و همچنین برای تایید تراکنش‌های آن از روش اثبات سهام استفاده می‌شود.

پول نو بستر مهم خرید و فروش ارز دیجیتال

یک راه حل در مقیاس لایه 2 قابلیت همکاری برای بلاک چین های سازگار با اتریوم است. ارز دیجیتال بومی ماتیک (چندضلعی) Polygon، MATIC، برای مدیریت، سهام و هزینه های گاز استفاده می شود. پیش از خرید ماتیک، بهتر است نظر کارشناسان درباره آینده متیک را بررسی کنیم. برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم. آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند.

انواع رژلب ها[ویرایش]