کاشت ناخن با ژل یا پودر؟ کدام بهتر است؟ وبلاگ نیکارو-به ماتیک

توجه داشته باشید که کاج نیل هیچ شعبه ای ندارد و تنها راه های ارتباطی با فروشگاه برای خرید حضوری و اینترنتی در قسمت تماس با ما ذکر شده است. ژل های تری دی مخصوص طراحی برجسته و سه بعدی روی ناخن می باشد که در رنگبندی متنوعی تولید شده است و این امکان را برای… یکی از جدیدترین متدهای ژلیش ناخن دیسکو ژل می باشد که با داشتن اکلیل های براق درخشش خاصی به ناخنها می بخشد. لیکوئید پلی ژل نوعی حلال ژل می باشد که می توان به جای کلینزر در کاشت با پلی ژل از آن استفاده نمود و به شما کمک می کند… با کناره قلم به مواد ضربه بزنید تا حباب هوا زیر مواد و داخل مواد باقی نماند.

سپس دست را ازروی قالب برداشته و سه الی چهار دقیقه منتظر بمانید تا مواد به طور کامل خشک شود. پس از خشک‌شدن مواد، قالب به‌راحتی ازروی آن برداشته می‌شود. در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد.

در نظر گرفتن هزینه کاشت ناخن نیز یکی دیگر نکات قبل از کاشت ناخن است که شاید نیاز باشد قبل از انجام کاشت به آن توجه کنید. می‌توانید قبل از مراجعه به ناخن‌کار در مورد هزینه‌ی کاشت از او سوال کنید. باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که هر نوع کاشتی که انجام دهید، دائمی نیست و بعد از دو الی سه هفته و نهایتا یک ماه، بسته به میزان رشد ناخن‌های‌تان، نیاز به ترمیم دارد. بنابراین هزینه کاشت ناخن فقط برای یک بار نیست و هزینه ترمیم آن را نیز باید در نظر گرفت. 28- امروزه دختران نوجوان علاقه زیادی به انواع کاریکاتور ها دارند و اکثرا طرفدار طراحی ناخن ها به شکل کاریکاتور ها می باشند.

  • اگر ناخن ها عفونت کنند باید فرد از آنتی بیوتیک ها استفاده نماید و اگر جرم به وجود بیاید، باید جرم ها برداشته شوند.
  • دقت کنید که شما فقط باید علایم را شناسایی کنید و از مشتری بخواهید که به پزشک مراجعه کند و از پیشنهادهای درمانی بپرهیزید.
  • فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد.
به عنوان مثال شاید بتوان برخی مباحث طراحی ناخن را در سه ساعت آموخت اما به هیچ وجه نمی توان در دو جلسه سه ساعته مجله خبری آرایشی با پودر را فراگرفت. بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید نمود. معمولا در حین آموزش، تأمین و تهیه مواد و ابزار به عهده هنرجو می باشد و برخی از مراکز آموزشی هنرجو را مجبور به خرید تجهیزات و مواد از آن مرکز می کنند.

ترمیم کاشت ناخن پودری

قالب را از قسمت ریشه به آرامی روی ناخن بخوابانید و با اندکی فشار روی ناخن نگه دارید. مواد را به آرامی و با ضربه پخش کنید تا هوا داخل مواد نماند. قالب را از قسمت ریشه ناخن روی ناخن بخوابانید و قالب را روی ناخن نگه دارید. چون وقتی شروع کنی هی منتظر شکست میمونی و اینطوری نمیشه .

در مقاله وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن به طور مفصل به معرفی ابزار کاشت ناخن پرداخته‌ایم که خواندنش خالی‌ازلطف نیست. شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه برآورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. استفاده زیاد از سوهان برقی روی ناخن ممکن است دردناک باشد و موجب سوزش شود، یا عقب زدن کوتیکول ناخن می‌تواند منجر به خون ریزی و درد در انگشتان شما شود. البته این موارد به شکل ناخن‌های طبیعی شما و همچنین مهارت ناخن‌کار بستگی دارد. بهتر است برای سلامت ناخن‌ها از ناخن‌کارتان بخواهید کوتیکول ناخن‌تان را بیش از حد کوتاه نکند.

پس از مانیکور و سوهان کشی نوبت به استفاده از پرایمر و ضد قارچ می‌رسد. سپس ناخن کار با استفاده از ژل و فرمر، قد و فرم ناخن را به دلخواه مشتری تغییر می‌دهد. سپس باید ناخن‌ها در مدت زمان معینی در دستگاه UV قرار گیرند تا به استحکام قابل قبولی برسند و به اصطلاح خشک شوند.

پس از انجام این کاشت قرارگرفتن در معرض رطوبت می‌تواند احتمال ایجاد قارچ را افزایش دهد. پس از گذشت مدتی از کاشت، ناخن‌ها بلند شده و یا بعضی از قسمت‌های کاشت ممکن است خراب شود که نیاز به ترمیم دارد. برای ترمیم اول‌ازهمه قد ناخن را با استفاده از سوهان تا اندازه دلخواه کوتاه کنید. سپس دو سوم مواد کاشت قبلی را با استفاده از سوهان برقی ازروی ناخن برمی‌داریم. در غیر این صورت با گذاشتن مواد جدید لایه کاشت خیلی ضخیم می‌شود و ظاهری غیرطبیعی و نامناسب به ناخن‌ها می‌دهد.

بعد ضد قارچ و بعد شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند. برای همین که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشـت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود. انجام کاشت ناخن با ژل یکی از جدیدترین روش‎های اکستنشن ناخن می‌باشد. در واقع می‎توان گفت که این روش تمام مزایای اکستنشن ناخن اکریلیک و ژل سخت را باهم دارد. برای انجام اکستنشن ناخن با ژل ابتدا باید ناخن‌ها را مانیکور کنید.

صفر تا صد اصول کاشت ناخن به همراه مدل جدید دیزاین ناخن ۲۰۲۱