دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-به ماتیک

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار کمی پرایمر را روی صورت خود بزنید و آن را روی پوست بمالید. خرید تعداد زیادی لوازم آرایشی هنر نیست این مهم است که لوازم شما کیفیت خوبی داشته باشند و این که بلد باشید از آن ها استفاده کنید. خیلی از دخترخانم ها فقط با تعداد ۴ یا ۵ قلم از وسایل آرایشی چهره زیبایی برای خود خلق میکنند. اولین مرحله از آرایش کردن صورت این است که نوع پوست خود را بشناسید که آیا پوست شما معمولی، چرب، خشک یا ترکیبی است. شناختن نوع پوستتان برای زمانی که قصد دارید لوازم آرایشی بخرید خیلی مهم است و همیشه سعی کنید لوازم آرایشی مناسب با نوع پوست خود تهیه کنید.

  • در این صورت بهتر است از کرم پودرهای ضد آفتاب نیز استفاده کنید.
  • برای به حداکثر رساندن تأثیر هایلایتر، لایه‌ای با پودر یا مایع هایلایتر را بر روی مناطقی که می‌خواهید تاکید بیشتری کنید، بمالید.
  • سپس همین کار را از روی بینی خود شروع کنید و به سمت گونه ها مرطوب کننده را پخش کنید.
  • اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید.
بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند. ولی این یک باور غلط است، زیرا پنکک به خطوط روی پوست نفوذ می‌کند و باعث می‌شود پوست شما چروک و پیر‌تر نشان دهد .توصیه می‌شود از پنکک فقط در ناحیه روی بینی و پیشانی استفاده کنید. ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد.

برای لباس‌های شب با رنگ تیره، سایه چشم ترکیبی، مشکی طلایی خیلی زیباست و جلوه ای خاص به چشمان شما می‌بخشد. به عنوان مثال می‌توان بینی را کوچکتر نشان داد، یا گونه‌ها را برجسته‌تر کرد. یکی از ترفندهای آرایش صورت لاغر، استفاده از کانتور است. شما با استفاده از کانتور رنگ تیره می‌توانید کاری کنید که صورت‌تان تپل‌تر بنظر برسد. اگر لب های خشک دارید کمی برق لب یا چرب کننده لب بزنید تا لطافت خود را بازیابند. سپس رژ متناسب با رنگ پوست بزنید و با دستمال کاغذی اطراف لب را تمیز کنید و اگر زیادی براق است یکی دوباره دستمال را روی لب ها بگذارید و بردارید.

بهترین کرم پودر خارجی و ایرانی قیمت مناسب با پوشانندگی بالا

خشک کنید و کمی مرطوب کننده روی صورت و گردن بمالید.اجازه دهید لوسیون جذب شود سپس کرم پودر بزنید. مدل ابروها نیز در آرایش صورت دخترانه ساده و شیک نیز مهم می باشد. شما می توانید با یک ریمل ابرو و یا ژل ابرو، ابروهای خود را لیفت کنید به جای اینکه بخواهید با هزینه های بیشتر اینکار را در آرایشگاه انجام دهید.

در جستجوی چهره بی عیب و نقص، احتمالاً ترفندهای راجع به کرم پودر شنیده‌اید. این نکات را در نظر داشته باشید تا به چهره عالی دست پیدا کنید. برای کاهش نقاط تیره زیر چشم به منظور بوجود آوردن یک ظاهر درخشان و روشن ،کانسیلر را زیر چشم ها با یک اسفنج مرطوب یا بورس آرایشی اعمال کنید. اگر از کانسیلر برای به حداقل رساندن عیوب و لک‌ها استفاده می‌کنید آن را مستقیماً روی همان نقاط اعمال کنید. حالا چگونه آن را انتخاب می‌کنید؟ رنگ لایه اولیه را روی چانه خود امتحان کنید. اگر بعد از زدن آن روی چانه کاملاً محو شود بدون هیچ آثاری از مخلوط رنگ شما رنگ مناسب خود را یافته‌اید.

مدل شینیون موی کوتاه

با استفاده از یک کرم پودر پایه و بیس آرایش ساده دخترانه را انجام دهید. رژ لب بعد از آرایش چشم مهم ترین و چشمگیرترین بخش میکاپ است که باید با دقت انتخاب شود. همانطور که در مهمانی ها مشاهده مجله خبری آرایشی می کنید بانوان سلایق بسیار متفاوتی در انتخاب رژ لب دارند. بعضی تمایل دارند رژ لب شان با شال و روسری و لباس ست باشد اما برخی دیگر به هارمونی آن با سبک آرایش لایت، غلیظ و برنز و…

برس ریمل را به آرامی روی ریشه‌های مژه های خود به صورت چرخشی حرکت دهید. با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید. اگر مژه های شما به هم چسبیده است، یک برس تمیز ریمل را بگیرید و به مژه های بکشید.

رنگ موی شکلاتی در طیف مختلف ❤️【 بهترین مطلب 】