کرم پودر دائم چیست و چه عوارضی دارد؟ الانزا-به ماتیک

از خصوصیات دیگر آن می‌توان به درخشندگی پوست اشاره نمود و موجب جوانسازی پوست می گردد. بعد از تمامی مراحل به انجام ال ای دی تراپی بپردازیم، به صورتی که بخواهیم این عمل را انجام دهید. برای گرفتن نتایج بهتر از میکرونیدلینگ این مرحله باید به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست شما انجام شود زیرا بسیار تاثیرگذار و موثر بر روی پوست می باشد. یعنی قبل از اینکه شما مراحل انجام کرم پودر را طی نمائید، باید هرگونه چربی اضافه پوست خود را کاملا تمیز نگه دارید. این روش نه تنها برای پوست صورت بلکه برای قسمتهای مختلف پوست بدن که تیره شده‌اند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شیوه نوین جوانسازی یک روند بسیار چشمگیری از سال ۲۰۱۴ در بازار زیبایی دنیا به راه انداخت.

طرز تهیه کرم پودر دائم

دوست عزیز، به جای تزریق کرم پودر دایمی در آرایشگاه ها و مراکز غیر معتبر، ابتدا نزد بهترین متخصص زیبایی ویزیت شوید. فقط یک پزشک باسواد می تواند واکنش های احتمالی پوست شما به انواع محصولات تزریقی-آرایشی را پیش بینی کند. پزشک با دستگاه آنالیزگر سه لایه سطحی، میانی و عمقی پوست شما و وسعت مشکلات آن را بررسی می کند. پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند. کرم پودر دائمیا مزووایت تکنیکی است که کرم پودر را به زیر پوست با دستگاه میکرونیدلینگ تزریق میکند. در صورتیکه قصد دارید در کلینیک زیبایی لی لی از طریق کرم پودر دائم، به پوست خود زیبایی ببخشید، می توانید این کار را بهترین هزینه و نهایت دقت و کیفیت انجام دهید.

ممکن است روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم پودر، تجدید کردن آن و شستشوی صورت کنید؛ اما با داشتن مجله خبری آرایشی (مزووایت)، پوست صورت شما همیشه جلوه‌ای صاف و زیبا خواهد داشت. سپس، از لایه بردار برای جدا سازی سلول های مرده پوست استفاده خواهد شد. ترکیبات سرم تقویتی به کمک سوزن های ریز نانو به پوست شما منتقل و تزریق انجام خواهد شد. کرم پودر دائم یکی از روش های نوین جوانسازی پوست هست که بدون اما و اگر نبوده.

کرم پودر دائم چه عوارضی دارد؟‌ آشنایی با مراقبت های بعد از مزووایت

در مطلب زیر، به تک تک سوالات متداول شما درباره کرم پودر دائمی پاسخ دادیم. پاسخ دادن به این سوال تا حدودی تخصصی است و باید از افرادی که تخصص این رشته را دارند مشاوره گرفت ولی به طور کلکرم پودر دائمبرای روشن کردن، جوان کردن و یک دست کردن پوست و پوشاندن لکه‌ هایی که ممکن است در گذشته دچار بیماری پوستی شده اید و روی پوستتان باقی مانده است. یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است در اثر انجام آن در مراکز غیر مجاز و توسط افراد غیرمتخصص انجام شود، تغییر رنگ پوست است که دو هفته پس از انجام آن، خود را نشان می‌دهد.

سوزن کارتریج 36 تهاجمی بوده و مناسب درمان زخم ها ، منافذ بزرگ و چین و چروک های عمیق هستند. از سوزنهای 9،12،24،36 میتوان برای میکرونیدلینگ استفاده کرد ، اما با سرمهای شفاف با بیس اسید هیالورونیک. سوزن کارتریج 12 موثرتر هست و برای درمان کلیه مشکلات پوستی مانند خطوط ریز و چروک های عمیق ، شلی پوست ، خطوط زایمان ، سلولیت ، پیگمنتیشن ، رد سوختگی ، زخم های بعد از آکنه مناسب هستند.

  • همان‌طور که می‌دانیم با افزایش طرفداران کرم پودر دائم در ایران، این کار توسط بسیاری از آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی انجام می‌شود.
  • همانگونه که ذکر شد، بسیاری از افراد برای اینکه هر روز از کرم‌های آرایشی استفاده نکنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می‌دهند.
  • همینطور به صورت مکانیکی در برابر سایش از سایر لایه ها محافظت میکند.
  • تزریق کرم پودر دائم به پوست روشی برای روشن و صاف کردن همیشگی پوست است.