زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-به ماتیک

بعد از شستشو و خشک کردن صورتتان بهتر است از یک پریمر چشم استفاده کنید. پریمر ها به دلیل ترکیباتی که دارند باعث یکدست شدن پلکتان شده و آنرا آماده یک میکاپ جذاب میکنند. در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید. این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد. بریا برجسته تر نشان دادن گونه ها، یک خط فرضی از گوشه دهان به وسط گوش و یک خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه خارجی چشم به طرف چانه میکشیم. فوندیشن تیره را بعد از خط عمودی روی این خط فرضی به طور افقی میزنیم.

این که گاهی گفته می شود زیر چشم خود را با کرمی که یک یا دو درجه روشن تر است بپوشانید به هیچ عنوان درست نیست و اصلا حالت طبیعی به صورت نمی بخشد. بنابراین کرمی به رنگ پوست انتخاب کنید و با انگشتان اشاره آنها را زیر چشم بمالید. البته توجه داشته باشید که خیلی هم دست نکشید تا موجب قرمزی یا ورم زیر چشم نشود. در ترتیب صحیح آرایش صورت بعد از این مرحله می توانید هر فرمی از کرم پودر مایع، پودری و کرمی را به دلخواه، به طور یکنواخت روی صورت بمالید تا کاملا یکنواخت شود. کاربرد کرم پودر ظاهر یکدست، بدون لک و تیرگی و با تم رنگی زیبایی ایجاد می کند. بهتر است از یک اسفنج مرطوب آرایشی یا براش های ویژه کمک بگیرید.

حال مداد ابرو را به آرامی در جهت رشد موهای ابرو بکشید تا ظاهر ابروها کاملاً طبیعی باشد. دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توان نواقص چهره خود را پوشانید و بر زیبایی چهره افزود. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد.

کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید. قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید. روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است. کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید. می‌توانید بین دو لایه از پودر فیکس نیز استفاده کنید.

هایلایتر صورت شما را بسیار زیبا می کند و قسمت هایی از صورت شما را برجسته تر نشان می دهد. ترفند اصلی از همان لحظه اول این است که مقدار کمی آرایش روی صورت خود بزنید، بنابراین اگر به آرایش بیشتری نیاز دارید، دیگر نیازی به تمیز کردن آن ندارید. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی هلسانامی‌باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟

البته کرم پودرهای برندهای سامر خوزامی، فنتی بیوتی، چنل و نارس نیز می تواند انتخابی مناسب باشد. می توانید کمی از سایه قهوه ای نیز به صورت خطی باریک نیز زیر چشمانتان بزنید تا چشمانتان درشت تر به نظر برسد. کمی پودر فیکس را روی قلم مو سبک نمایید و روی کانسیلر بزنید تا پشت چشم برای زدن سایه یا کشیدن مداد چشم آماده شود. همان گونه که گفتیم طیف مختلف سایه قهوه ای می تواند بسیار مناسب باشد. برای پاک کردن آرایش می توانید از یک پد مرطوب یا پاک کننده های آرایشی و حتی روغن بچه استفاده کنید. همانقدر که پاک کردن صورت پیش از آرایش مهم است، شستشوی آن در پایان روز هم اهمیت دارد.

مرحله سوم : مرتب کردن خط ابرو

کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با سایر بخش‌های بدن‌تان تفاوت رنگی واضح دارد. مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید. بیس کار آرایش لبنانی، یک کرم پودر سنگین مجله خبری آرایشی و چرب است و خط چشم نیز در این آرایش به صورت پهن و گربه­ای است و در زیر چشم نیز کشیده خواهد شد. در این آرایش همچنین از سایه ­های تیره استفاده می­شود. برای آرایش چشم نیز سایه اسموکی یا دیگر سایه­ هایی با رنگ قهوه­ای و مژه­ هایی با ریمل کم دیده می­شود.

  • کانسیلر از آن دسته محصولاتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد.
  • مالیدن سایه را در حدود مرکز پلک خود متوقف کنید، زیرا نمی‌خواهید گوشه‌های داخلی را تیره کنید.
  • چشم‌ها در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارند و مهم ترین گزینه برای ارتباط موثر هستند.
  • آرایش صورت زنانه حرفه ای است كه نحوه استفاده صحیح از محصولات آرايشی و بهداشتی پوست را به منظور آرايش در جهت زيبايی، مراقبت، حفظ شادابی و سلامت پوست صورت دارا می باشد.
برخلاف سلیقه بعضی ها که بودر شل را ترجیح می دهند، ما پودر فشرده را توصيه می کنیم چون تمیزتر بوده و ماندگاری آن بر روی صورت بیشتر است. بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند. ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد. زیرا پرایمر باعث بسته شدن منافذ پوست، پایداری آرایش و همچنین مانع چرب شدن کرم پودر روی پوست شما می‌شود.

آرایش لب

این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است. با پودر فیکس، برق صورت گرفته می‌شود و ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنید. فراموش نکنید که رنگ کرم‌پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست‌تان هم رنگ باشد نه خیلی روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر.

با برس آغشته به رژگونه ­ای با رنگ ملایم بر روی گونه­ ها ضربه ­های سبک بزنید تا رنگ زیبایی به خود بگیرند. پیشنهاد ما برای شما عزیزان رژ گونه کیس بیوتی می باشد. پوست صورت را با یک کرم پودر متناسب با نوع پوست خود، پوشش دهید. حتماً در انتخاب نوع کرم پودر به تناژ پوستی خود توجه داشته باشید تا آرایش کاملاً طبیعی و زیبا باشد. به کمک یک مرطوب­کننده، رطوبت لازم را به پوست رسانده تا به یک درخشش طبیعی دست پیدا کند.