فروشگاه لوازم آرایشی ماتیک بیوتی عرضه کننده لوازم آرایشی عمده و خرده-به ماتیک

نام اولیه پلتفرم پالیگان، ماتیک نتورک بود و امروزه نیز ارز دیجیتال بومی این پلتفرم با نام ارز دیجیتال ماتیک نتورک یا متیک نتورک شناخته می‌ شود. این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در هند و توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal و Anurag Arjun ایجاد شد. این سه نفر، به ‌عنوان اولین میلیاردرهای هندی ارزهای دیجیتال نیز شناخته می‌ شوند.

  • کارمزدهای تراکنش در زنجیره های جانبی پالی گان نیز با توکن های MATIC پرداخت می شود.
  • این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد.
  • صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است.
  • اصلی‌ترین مزیت خرید مستقیم ارز دیجیتال پالی گان عدم نیاز به پرداخت کارمزد‌ها است و همچنین عیب بزرگ این روش نیز وجود کلاهبرداری‌های بسیار زیاد و زمان بر بودن پیدا کردن فروشندگان این رمز ارز در پلتفرم‌های مختلف است.
  • واقعیت جالب این است که بنیانگذاران پالی‌گان اولین میلیاردرهای ارز دیجیتال هند هستند.
  • از مزایای فروش ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) به اینانس میتوان به دریافت کمترین کارمزد، به روز ترین قیمت دلار و تسویه در کمترین زمان ممکن اشاره کرد.
خرید و فروش پالی‌گان (ماتیک) با شبکه هایERC20 , MATIC , KCC , BNB Smart Chain , Polygon , BNB Beacon Chain در کافه ارز امکان پذیر است و انتقال ارز به صورت آنی (اتوماتیک) انجام می شود. در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت. در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم.

پلتفرم پالی‌گان چگونه کار می‌کند؟

برای یادگیری نکات پایه ای و کلیدی ارز دیجیتال، به صفحه آموزش ارز دیجیتال رایگان وبسایت دنیای ترید مراجعه فرمایید. دارایی های درون بازی استاندارد ERC721 دارند و می توان ان ها را در زنجیره های جانبی مجله خبری آرایشی خرید و فروش کرد. از طرف دیگر، پالی‌گان آنچنان هزینه گس خاصی ندارد، اما امنیت و محبوبیت کمتری دارد. تعداد واحدهای در گردش پالیگان MATIC هم اکنون 8,965,469,069 واحد است این یعنی چه تعداد واحد MATIC در بازار و در دست مردم گردش می‌کند. مثلا دارایی‌های قفل شده که تاثیری روی قیمت بازار نمی‌گذارند جزو واحدهای در گردش محاسبه نمی‌شوند. فروش و خرید ELON ارز دوج ایلان مارس که بعضا آن را با نام ارز الون نیز می‌شناسند را به آسانی معامله کنید.

تغییرات قیمت ماتیک (پالیگان)

نرخ بازده بسیار بالای این ارزها در کنار نبود محدودیت های قانونی در خصوص معاملات آن ها این ارزها را به یکی از اصلی ترین مقاصد سرمایه گذاری در دنیا تبدیل نموده است. معامله ارزهای دیجیتال نیاز به ارائه مدارک و کاغذ بازی های وقت گیر ندارد، بازار آن به صورت شبانه روزی دایر است و رشد و سقوط قیمت ها تابع هیچ سقف و محدودیتی نیست. شما می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر به‌عنوان امن‌ترین گزینه نگهداری ماتیک استفاده کنید. هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید.

حال اگر شما به دنبال قیمت ارز ماتیک می‌گردید، می‌توانید از سایت‌هایی که تحلیل ارزها را انجام می‌دهند کمک بگیرید تا متوجه نوسانات قیمتی برای این ارز نیز بشوید. هم‌چنین در شبکه‌های اجتماعی نیز در رابطه با این موضوع گفته می‌شود که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. لایه امنیتی از جمله لایه‌های اختیاری این شبکه است که به بررسی جنبه‌های مختلف زنجیره‌های پالیگان می‌پردازد و باعث افزایش امنیت پلتفرم نیز می‌شود. شما می‌توانید این لایه را در جایی که تراکنش‌ها توسط ماینرها تایید می‌شوند مستقر کنید. برای نگهداری، دریافت و ارسال پالیگان می‌توانید از کیف پول‌های مختلفی مثل متامسک، Fortmatic، Math Wallet و…

همان طور که در اینفوگرافی کیف پول‌های ماتیک مشاهده می‌کنید؛ کیف پول‌های زیادی برای ذخیره ماتیک وجود دارند. رمز ارز ماتیک در سه شبکه ERC20 با کارمزد بالا،شبکه BEP20با کارمزد کمتر، BEP2‌ و Polygon network قابل معامله است. برای انتخاب کیف پول ماتیک بهتر است از کیف پول های معتبری که این ارز را پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید. رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد. این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین‌هایاتریومرا برای خود برگزیده است چرا که ماموریت اصلی آن، ایجاد راه‌حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در پلتفرم‌هایی است که روی شبکه اتریومبه وجود آمده‌اند. همانطور که میدانید، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی می باشد که در جهان عرضه شد و سازنده آن، ساتوشی ناکاموتو بوده که به همراه آن، شبکه بلاک چین نیز متولد شد.

بلاک چین پالی گان این شرایط و ویژگی را دارد که می تواند پلی میان بلاکچین های مختلف بوده و به نوعی ارتباط دهنده آنها باشد. دقت کنید که ایجاد ارتباط میان شبکه های بلاکچین می‌تواند تمام مزیت های موجود در چندین شبکه را به صورت همزمان برای کاربر ایجاد کند و از طرف دیگر نواقص موجود در یک شبکه را از این طریق حذف نماید. تمام این مزیت ها و کاربرد ها باعث شده تا ارز دیجیتال پالی گان تبدیل به یکی از رمز ارز های بسیار عالی برای خرید و سرمایه گذاری شود.