مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی-به ماتیک

گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید. از مجله خبری آرایشی هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید. اگر هایلایتر کرمی دارید، باید قبل از پودر فیکس از آن استفاده کنید.

  • برای این مرحله، برس خود را درون پودر قرار دهید و سپس آن را محکم به پوست فشار دهید.
  • رژگونه چیزی است که شما نباید آنرا با چیز دیگری ترکیب کنید.
  • مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید.
  • زخم های کوچک، خال و لکه سیاه را با فوندیشن می توانیم بپوشانیم که بهتر است با انگشت فوندیشن را کاملا پخش کنیم تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت دو رنگ نشان ندهد.
  • هر چه رژ گونه شما تیره تر باشد مصنوعی تر به نظر خواهد رسید.
برخی از خانم ها برای پوشاندن لک ها از کرم پودر استفاده می کنند که اشتباه است و برای این کار باید از کانسیلر استفاده کنند. حتی اگر مهارت زیادی در آرایش ندارید و در عین حال نمی خواهید برای آرایش زیبا به آرایشگاه بروید، باز هم می توانید آرایشی ساده و زیبا را تنها با چند مرحله در خانه انجام دهید. در زیر آموزش آرایش خانگی را خواهیم داشت که کافی است ده مرحله معرفی شده در آن را انجام دهید یا برخی از آنها را حذف کنید. بعضی‌ها رژلب را براساس رنگ لب انتخاب می کنند، و بعضی‌ها هم براساس رنگ لباس خود، ولی انتخاب رنگ رژلب کاملا سلیقه‌ای است و بنظر من باید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر به چهره شما می‌آید.

بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید. برای به حداکثر رساندن تأثیر هایلایتر، لایه‌ای با پودر یا مایع هایلایتر را بر روی مناطقی که می‌خواهید تاکید بیشتری کنید، بمالید. هایلایت‌ها به اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم‌ها و پودرها وارد می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که از یکی از آن ها را استفاده کنید، یا ترکیب مورد علاقه خود را از دو یا سه تا از آنها پیدا کنید. وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است.

آرایش عضلات صورت (نحوه آرایش صورت)

اگر هایلایتر ندارید، یک سایه روشن و براق روی پوست بزنید. سپس یک نقطه کوچک از کرم پودر را به سایه بزنید و آن را مخلوط کنید. یکی از مهم ترین بخش ها برای آرایش زیبا خرید یک کرم پودر مناسب است و این بخش واقعا خیلی مهم است و باید به آن دقت شود. برای انتخاب کرم پودر دو نوع انتخاب وجود دارد یکی کرم پودر سبک و روزانه که پوشش نسبتا متوسطی داشته و یک کرم پودر با پوشش بیشتر برای آرایش بیشتر یا برای مهمانی ها و بیرون.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

شما با تمرین و تکرار کاملا تسلط پیدا میکنید و به راحتی میتوانید طرح های دلخواه خود را پیاده سازی کنید. این بخور علاوه بر این که باعث تمیزی و مرطوب شدن پوست می گردد باعث ضد عفونی و روشن شدن و شادابی پوست نیز می شود. می توانید بعد از استفاده از رژ لب، از مداد لب برای کشیدن خط دور لب در اطراف رژ و از قلم مو نیز برای کنترل کارتان استفاده کنید.