دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره اكواجت موتور سنگین 2022 اصل ورنا طب-به ماتیک

دستگاه هیدروفیشیال زیبایی پوست ابزاری ایمن و بدون عوارض جانبی است. این دستگاه بدون هیچ دردی عملکرد پوست را افزایش می دهد و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند. مشاورین مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا اطلاعاتی کامل و دوستانه در اختیار شما قرار می‌دهند. سپس ما جلسات خود را با توجه به تایم شما تنظیم می‌کنیم، تا بهترین نتایج ممکن را دست آوریم. این هندپیس همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید نیز کاربرد دارد. لازم به ذکر است که هر جلسه هیدروفیشیال 40 تا 60 دقیقه طول می کشد.

خرید دستگاه هیدروفشیال 7 کاره

میکرودرم ابریژن، قابل استفاده برای پوست های معمولی یا حساس، یا پوست با جوش، کومدو، آکنه و غیره. طول موج “آبی”۴۲۳ نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، ۱ میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند. پوست را سفید و بازسازی می کند، منافذ خشن را بهبود می بخشد و عروق ریز را درمان می کند.

معرفی دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد. سری مجله خبری آرایشی هیدوردم که به صورت تیغه الماسی شکل است پوست را می تراشد و صاف می کند.

  • لیفت صورت فرکانس رادیویی یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود.
  • سپس دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را روشن کنید و سری میکرودرم را روی پروب میکرورم قرار دهید.
  • نوبت به این رسیده بدانیم چند نوع ماسک در دستگاه 7 کاره هیدروفیشیال وجود دارد و هر کدام چه ویژگی ای را به عهده دارند و چگونه کار می کنند .
  • پس از درمان از مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب استفاده کنید تا پوستتان را هیدراته و سالم نگه دارید و از اثر درخشندگی پوستتان محافظت کنید که بلافاصله پس از درمان ایجاد می کند.
ورنا طب بی نظیر در کیفیت کالا با تعهد کاری خوب ، هر گونه لوازم پزشکی مورد نیاز مطب و یا کلینیک و یا سالن زیبایی شما تهیه و به شما تقدیم می کند . نوبت به این رسیده بدانیم چند نوع ماسک در دستگاه 7 کاره هیدروفیشیال وجود دارد و هر کدام چه ویژگی ای را به عهده دارند و چگونه کار می کنند . ماسک های موجود در این دستگاه، دارای 7 نور LED قرمز، سفید، بنفش، آبی، زرد، سبز و آبی کم رنگ می باشد. همچنین اثبات شده است که این دستگاه ها یک روش غیرتهاجمی و کارآمد برای بهبود ظاهر پوستتان هستند. این درمان مشکلات مرتبط با پوست (مشکلات جزئی یا عمده) را معالجه می کند و باعث می شود پوستتان روشن تر و صاف تر بنظر آید.

هیدرافیشیال

جهت مشاهده‌ی ویدیو بررسی و معرفی دستگاه هیدروفیشیال هفت کاره کلیک کنید. گروه بازرگانی نیک NIKTEBCO با هدف واردات و بازرگانی محصولات هیالورونیک اسید و فیلر های زیبایی و محصولات جوانساز در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است. کسب استاندارد ISO 9001 و ISO و همچنین OHSAS در سال ۱۳۹۴ از جمله دستاوردهای این گروه بازرگانی می باشد.