مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی-به ماتیک

کارتریج های یکبار مصرف سوزنی متصل به درمپن که با سرعت بالا پایین و بالا رفته تا زخم های میکرو و ریزی را روی پوست ایجاد کند . از این روش بیشتر در صورت استفاده شده و در قسمتهای دیگر بدن نیز گاهی به کار می رود . دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند.

نه تنها هایپرپیگمنتیشن را درمان می کند ، بلکه باعث تقویت رنگ پوست نیز می شود. مطالعات نشان داده که استفاده از سیستم سوزن زدن پوست میتواند به اثر بخشی درمان های موضعی تا چند صد درصد کمک کند.پوست فیبرو بالست و کلاژن جدید تولید میکند تا خودش را ترمیم کند. کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند. اما زمانی‌که اقدام به تولید و تهیه کرم پودر در منزل می‌کنید تنها ممکن است به پوست خود آسیب بزنید و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای ازبین بردن عوارض و بهبود کیفیت پوست خود شوید که البته برخی ازاین عوارض به‌هیچ‌ عنوان درمان‌پذیر نمی‌باشند و ممکن است خطرات جانی نیز به‌همراه داشته باشند. مطابق با پوست صورت سرم BB Glow را انتخاب می کنند و آن را به داخل پوست صورت تزریق میکنند. آبرسانی به صورت پس از این مرحله، کاری است که به وسیله ی ماسک های مرطوب کننده به انجام می رسد که البته تسکین پوست نیز یکی دیگر از دلایل آن می باشد.برای آنکه تاثیرات اعمال انجام شده بر روی پوست صورت به نمود بیشتری داشته باشد، به مدت یک ۱۵ دقیقه ال ای دی تراپی را نیز انجام می دهند.

کرم پودر دائم با ماندگاری و خدمات بینظیر درتهران – دکتر تاتو

هم قایان و هم خانم ها با انواع پوستی های طبعی و یا آفتاب سوخته و … میتوانند از این تکنیک در جهت درمان عیوب پوستی خود استفاده کنند. یا بیماران مبتلا به پیسی به دلایل ناشناخته ملانین و رنگدانه های پوستی شان را از دست داده اند.مزووایت بهترین روش برای این افراد است. یکی دیگر از مزایای که می‌توان به آن اشاره نمود کاهش میزان ملاتونین سازی در زیر پوست است و همچنین این عمل کمک می‌کند به از بین رفتن چین و چروک های پوست.

همچنین این روش برای تصحیح رنگ پوست بیماران مبتلا به سرطان و افرادی که ضایعات پوستی مانند زخم و جای سوختگی دارند نیز مناسب است. ماندگاری مزووایت یا کرم پودر دائمی نیز بین هشت ماه تا یکسال می باشد. دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود.

این روش نباید برای کسایی که پوستشان چروک دارد و همچنین کسانی که عارضه شدید پوستی مانند بیماری الرژی شدید دارند مورد استفاده قرار بگیرد. در هنگام تزریق رنگدانه های کردم پودر در زیر پوست می تواند برای پوست مشکلات زیادی ایجاد کند زیرا ترکیباتی که در این پودر ها وجود دارد دارای ترکیبات سنگین مانند فلزات، آهن، زینک، سرب، جیوه و… می باشد که برای پوست می تواند بسیار سنگین باشد. میکرونیدلینگ زیبایی تنها در لایه اپیدرم صورت گرفته و بیشتر از 0.33 میلی متر پوست نفوذ نمیکند. میکرونیدلینگ زیبایی میتواند ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود بخشد ولی برای درمان زخم آکنه و زخم های عمیق مناسب نیست . استراتوم بازل – لایه زیرین که سلول های قدیمی را تقسیم کرده به سمت سطح پوست سوق میدهد . همینطور این لایه حاوی ملانوسیت ها ، سلول های تولید ملانین رنگدانه هستند .

به همین دلیل برای دستیابی به پوستی شفاف و چهره ای جذاب امکان دارد دست به هر کاری بزنند. در غیر این صورت در صورتی که جوانب احتیاط رعایت نشود، انواع بیماری‌های پوستی می‌تواند بین اشخاص منتقل شود. با استفاده از این روش شما به مدت 6 تا 8ماه نیاز به استفاده از کرم پودر ندارید. سوزن های بی بی گلو فقط تا حد 0.15 میلی متر (خیلی خیلی کم) وارد لایه سطحی پوست شده و آسیبی به شبکه درون رگی وارد نمی کنن. خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند.

  • با استفاده از این روش شما به مدت 6 تا 8ماه نیاز به استفاده از کرم پودر ندارید.
  • البته وجود فلزات سنگینی مانند جیوه، سرب، کادمیم، آهن و زنک در دراز مدت خطرات جدی برای پوست دارند.
  • از این روش بیشتر در صورت استفاده شده و در قسمتهای دیگر بدن نیز گاهی به کار می رود .
  • خدمات ما شامل برگزاری دوره هایی همچونآموزش مزووایت، آموزش پاکسازی پوست و غیره می باشد.
هر چه قدر با پوست بامحبت تر برخورد کنی، اونم در تک تک ده سال های عمرت خاطرات خوشی رو رقم می زنه. بعد از انجام این کار باید حتما کرم ترمیم کننده استفاده کرد به دلیل تحریک پوست بعد از انجام این عمل پوست نسبت به نور خورشید حساس می‌شود. ماندگاری این محصول روی پوست هر شخص متفاوت است ولی به طور میانگین حداقل 6 ماه تا 8 ماه است. این سرم فاقد الکل است و به همین علت برای پوست های حساس و دارای آلرژی مشکلی به وجود نمی‌آورد. اقلام مورد نظر از برترین انواع رقابتی موجود دربازار گزینش شده و رضایت مشتری هدف نهایی ما در ارائه خدمات است.

مزووایت یک تکنیکی است که با دستگاهی به ناممیکرونیدلینگ،کرم پودر دائمرا به زیر پوست تزریق می‌کند و باعث روشن شده و یک دست شدن پوست میشود. تحریک اپیدرم و افزایش تولید رنگدانه در پوست و ایجاد لک، حساسیت و آلرژی، زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی از عواض مجله خبری آرایشی صورت هستند. هزینه کرم پودر دائم به عوامل مختلفی مانند انتخاب نوع کوکتل، مهارت تکنسین و کلینیک انتخابی شما بستگی دارد.

غلتک و یا قلم های آرایش 80 درصد بیشتر مواد را وارد پوست کرده و مواد مغذی اساسی را به منظور کلاژن سازی طبیعی وارد پوست میکنند. در التهاب پوست، لایه اپیدرم تحریک شده و سلول‌های ملانوسیت پوست نیز درگیر می‌شوند. با تحریک شدن سلول‌های ملانوسیت به دنبال التهاب، در پوست رنگدانه‌های بیشتری تولید می‌شود. این افزایش تولید رنگدانه، در پوست‌های سبزه و تیره بیشتر اتفاق می‌افتد.

تعداد جلساتی که برای هر فرد نیاز است عامل مهمی در تخمین هزینه خواهد بود. بطور کلی می‌توان گفت هزینه تقریبی کرم پودر دائمی در شیراز در سال 1401 برای هر جلسه بین 1 الی 2 میلیون تومان است. ، تیتانیوم دی اکسید میتواند با گذشت زمان تغییر رنگ داده و زمینه ای آبی/زرد/سبز از خود به جای گذارد که همان گونه که پیشتر گفته شد با روند های معمول لیزر درمانی قابل حذف شدن نیست.

عوارض کرم پودر دائمی چیست؟