هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین-به ماتیک

نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی بهتر است از قبل مواد تشکیل دهنده این سرم‌ها را به طور دقیق بررسی و بعد برای پاکسازی پوست اقدام کنید. موتور دستگاه هیدروفیشیال هفت کاره نسبت به 6 کاره موتور سنگین تری دارد و قدرتمند تر است .

کاره هیدروفیشیال

کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد. این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد. با شستن منافذ پوست، روغن و ناخالصی های اضافی را مانند یک جاروبرقی از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز می کند. آنزیم های دستگاه، سلولهای خشک و مرده پوست و سایر کثیفی های پوست را شل می کنند تا منافذ پوست را از آلودگی ها پاک کند.

همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد. رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه مجله خبری آرایشی کردن آب به پوست راحت تر است). این درمان چند مرحله ای موجب پاکسازی، لایه برداری و بیرون کشیدن سلول های مرده می ‌شود که پس از آن با استفاده از سرم تزریق شده با آنتی اکسیدان ‌ها، پیتید ها و اسید هیالورونیک جوانسازی پوست انجام می شود. اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است.

• امکان پخش و جذب مواد به صورت حرفه ای و تخصصی روی پوست را ممکن می سازد. این دسته با جلوگیری از جمع شدن عفونت چربی های زیر پوست در یک نقطه عفونت ها ی پوستی را از بین برده و جای جوش های چرکی را بهبود بخشیده است. استفاده بیش از حد از این هندپیس در یک جلسه باعث آب شدن چربیهای بدن می‌شود، بویژه در ناحیه گونه باید با احتیاط کار شود.

اقدامات پیش از هیدروفیشیال

آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) منطقه درمان را قبل از استفاده از این دسته تمیز کنید. آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) قبل از استفاده از دسته، ناحیه درمان را تمیز کنید. (۲) دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره باید در یک اتاق تمیز و دارای تهویه قرار گیرد دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از ۸۰ درصد مناسب بوده و از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید.

  • استفاده از هیدرودرم (هیدروفیشیال) یا میکرودرم ابریژن به مشکلات پوستی شما بستگی دارد.
  • ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره 8 دستگاه درمانی پر کاربرد مختلف در یک دستگاه با کارایی های مختلف تحریک کلاژن سازی اکسیژن رسانی به سلول های پوست با دستگاه اسپری ایربراش درما اف یا همان اولتراسونیک(1 تا 3…
  • سپس لوازم جانبی را به طور مرتب روی نگهدارنده لوازم جانبی قرار دهید.
  • اما چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است.
این نرم افزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد. BIO MICRO CURRENT با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده در بدن ، می تواند از طریق پوست وارد سلول های عضلانی شود ، با استفاده از ATP انرژی موجود در سلول ، سلول را قادر می سازد عملکرد طبیعی و سرگرمی را بازیابد. این واحد از نرم افزارهای کاربردی برای برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای رایانه است که می تواند به شکل دهی بهتری برای خط ، تیز کردن صورت ، چانه های دو لایه ، چین و چروک ، کلاغ ، پا ، چشم سیاه و غیره کمک کند. دسته ار اف دو قطبی با تولید جریان بیولوژیکی می تواند به درون سلول های عضلانی نفوذ کند، و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول، سلول ها را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و حیات خود می کند. از جمله کاربردهای دسته ار اف RF دو قطبی می توان به فرم دهی به صورت، رفع چین و چروک، زاویه دار کردن صورت ،رفع غبغب، رفع خط های پنجه کلاغی، تیرگی های زیرچشم ، افزایش سرعت گردش خون اشاره کرد.

این دستگاه بدون هیچ دردی عملکرد پوست را افزایش می دهد و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند. حتی افرادی با پوست حساس می توانند هیدروفیشیال انتخاب کنند و کسانی که خواهان یک روش نگه داری منظم برای پوست خود هستند نیز می توانند این دستگاه را امتحان کنند. از آنجایی که این روش به پوست آسیب نمی رساند و عوارض جانبی ندارد، هر دو جنس و در هر سنی می توانید این دستگاه را امتحان کنید. در ضمن به طور همزمان لایه برداری و پاک کردن را انجام داده و از آنتی اکسیدان ها محافظت کرده و پوست را بدون درد و زخم و التهاب و ناراحتی به بهترین شکل ممکن زیبا نموده و این زیبایی برای همیشه ماندگار میماند. این محصول یک دستگاه بسیار کاربردی به همراه استفاده کاربری ساده است. چرا که نفوذ مواد شیمیایی به پوست و ایجاد آکنه، جوش و لک بر روی پوست در این روزها زیاد است.

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین چه کارهایی را انجام می دهد؟

۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. هیدرودرم با پاکسازی آلودگی‌ها از منافذ عمیق پوست، به جلوگیری از بروز جوش‌های سرسیاه و سرسفید و آکنه کمک میکند. اما به جرات می‌توان گفت که هیدرودرم پوست هیچگونه عوارض جانبی ندارد. اما این احتمال وجود دارد که پس از انجام این روش درمانی بر روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنید یا اینکه احساس کنید که پوست شما کمی حساس شده باشد. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره به صورت وارداتی می باشد به همین دلیل قیمت آن متفاوت است و جهت کسب اطلاع از قیمت می توانید با فروشگاه دستگاه پزشکی ونوس اسکین تماس حاصل بفرمایید. میکرونیدلینگ برای افرادی که دارای زخم‌های آکنه عمیق و دائمی و دیگر زخم‌ها هستند نسبت به هیدرودرم (هیدروفیشیال) درمان بهتری است و برای همه انواع پوست‌ها توصیه می‌شود.