هیدرودرم هیدروفیشیال لیست قیمت ۱۴۰۰ مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا-به ماتیک

سه مخزن با نام‌های A، B، C، مخزن آب اکسیژنه و مخزن جمع آوری‌کننده در دستگاه تعبیه شده است. هنگام استفاده از این هندپیس حتماً بایستی ژل خنک‌کننده (مثل ژل آلوئه ورا) روی پوست زده شود تا گرما به بافت رویی پوست آسیب وارد نکند. این انقباض خود باعث تخریب کلاژن و الاستین می‌شود، پیامی از طرف سیستم ایمنی به فیبروبلاست مخابره می‌شود و آن را برای ساخت مجدد این پروتئین‌ها تحریک می‌کند. برای کار با این هندپیس از مایعات موجود در مخزن‌های A و B استفاده می‌شود. این دستگاه با تاثیر زیادی که بر روی پوست می گذارد توانسته است در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین پیش متخصصان پوست و زیبایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد .

۲- هندپیس اسکین اسکرابر (Derma F)

هر چند به درون پوست نفوذ کرده و در تماس با بافت های عمقی قرار می گیرد، هیچ اثر نامطلوبی بر روی بدن نخواهد داشت. این دستگاه فقط توسط افراد حرفه ای استفاده نمی شود بلکه می تواند در منزل نیز استفاده شود زیرا کار با آن ساده و آسان می باشد. دستگاه هیدروفیشیال زیبایی پوست ابزاری ایمن و بدون عوارض جانبی است.

منافذ پوست را با ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و پپتیدها که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک می کنند، پر می کند. شاید در برخی از افراد که دارای پوست حساسی هستند پس از یک ساعت ، دچار قرمزی شوند اما جای نگران کننده ای نیست و عوارض های این دستگاه در تمام سطوح بدن بسیار کم است. با توجه به اینکه سوپریم کالا در شهرستان پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی (شهر مرزی) واقع شده است. روش ارسال کالای ما به صورت پستی ( ارسال از طریق اداره پست) می باشد که کالاهای شما به بهترین و محکم ترین شیوه ممکن بسته بندی می شوند. اگر هدف اصلی‌تان کاهش زخم‌های آکنه و پوست شل است پس میکرونیدلینگ گزینه بسیار خوبی برای درمان این مشکلات است.

هیدروفیشیال هات بابل یولایک 7 کاره

سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوست در طول درمان از بین رفته و پوست توسط آنتی اکسیدان‌ها و پپتیدها هیدراته می‌شود. بر خلاف درمان‌های دیگر در هیدرودرم (هیدروفیشیال) فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتایجی فوری و پایدار دست یافت. این دسته با کیفیت و فوق العاده جهت جذب سریعتر مواد و کاهش درد و التهاب بعد نیدلینگ یا لیزر درمانی میباشد که بسیار عالی برا اماده سازی پوست میبباشد.

  • از به کارگیری هر گونه روش لایه‌برداری پوست (پیلینگ و لیزردرمانی) به مدت 2 هفته پیش از هیدروفیشیال خودداری کنید.
  • اگر به دنبال یک دستگاه هیدروفیشیال با کاربرد های گسترده و کیفیت بالا هستید، دستگاه هیدروفیشیال آیس بلو می تواند پاسخگوین نیاز های شما باشد.
  • از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود.
  • زیبا جویان عزیزی که قصد انجام هیدروفیشیال دارند ، با دانستن نوع پوست خود و همچنین بیماری های پوستی شان ، با دانستن نکات و اطلاعات ذکر شدهمی توانند بهترین نوع هندپیس را انتخاب کنند تا پوست سالم و شادابی را داشته باشند .
  • استفاده از این درمان پس از هیدروفیشیال مزایای بیشتری به همراه خواهد داشت.

توجه داشته باشید افراد دارای پوستی حساس یا دارای پوستی خشک، نازک، چرب، سالخورده و دیگر موارد را دارند با استفاده از این تکنیک به راحتی می‌توان روند پیری پوست را کندتر کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. این دستگاه با وجود 6 کاره بودن و با قابلیت­های مختلف، کیفیت و ارزش این محصول را برای متخصصان پوست و کلینیک­های زیبایی بالا برده است. این محصول را می­توان در عملکرد عالی لیفتینگ پوست، جوانسازی، از بین بردن چین و چروک، حذف لکه های روی پوست و پاکسازی عمق منافذ باز پوست را مشاهده کرد. این روزها حرفه بیوتی‌تراپی جایگاه ویژه‌ای در کلینیک‌های پوست و مو و سالن‌های زیبایی پیدا کرده و به طور گسترده‌ای به نوعی روتین ماهیانه برای خانم‌ها و آقایان تبدیل شده است. از طرف دیگر هر روزه تجهیزات و دستگاههای زیبایی تازه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که کارایی مختلفی برای جوانسازی و پاکسازی پوست دارند. در این روش از امواج بالا استفاده می شود و در نتیجه سبب افزایش کلاژن سازی پوست ، اکسیژن رسانی ، از بین بردن مواد زائد پوست ، رفع لکه های پوستی ، کاهش قرمزی و التهاب پوست ، پاکسازی منافذ و … می شود .

در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی، ترمیم و جوانسازی پوست صورت می پذیرد. هیدروفیشیال نیز در میان سایر روش های پاکسازی و زیبایی پوست، در دوره آموزش تجهیزات پزشکی آموزش داده می شود. شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید. در این فناوری پیشرفته، این دستگاه یک وسیله عالی است که مزایایی نظیر مراقبت از پوست، پاکسازی پوست و افزایش زیبایی پوست ارائه می دهد. افرادی که به دنبال درمان های پوستی هستند می توانند این روش را انتخاب کنند زیرا خدماتی مانند درمان کوتیکول و فولیکول مو، تامین مواد مغذی، سفت سازی پوست و تقویت بازسازی کلاژن انجام می دهد.

Acne Pro HydraFacial به پاکسازی آکنه های موجود و جلوگیری از جوش های آینده کمک می کند. لیزر ایزولاز برای از بین بردن باکتری های مولد آکنه استفاده می شود، در حالی که جاروبرقی باقیمانده کثیفی ها و زباله ها را از ناحیه آسیب دیده برداشته و هر منافذ را به طور کامل پاک می کند. نوبت به این رسیده بدانیم چند نوع ماسک در دستگاه 7 کاره هیدروفیشیال وجود دارد و هر کدام چه ویژگی ای را به عهده دارند و چگونه کار می کنند . ماسک های موجود در این دستگاه، دارای 7 نور LED قرمز، سفید، بنفش، آبی، زرد، سبز و آبی کم رنگ می باشد. این هندپیس در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است.

شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. قبل از درمان از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و یک هفته قبل از درمان استفاده از ترکیبات شیمیایی را محدود کنید. پس از درمان از مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب استفاده کنید تا پوستتان را هیدراته و سالم نگه دارید و از اثر درخشندگی پوستتان محافظت کنید که بلافاصله پس از درمان ایجاد می کند. دسته چکش سرد و گرم که برای رفع التهاب و قرمزی پوست از آن استفاده می شود. این دستگاه به عنوان دستگاه 7 کاره شناخته شده است و اما می خواهیم بدانیم آن هفت کاری که این دستگاه را منحصر به فرد کرده کدامند و چه اثری می توانند در پوست مخاطب بگذارند . در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود.

اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند. اگر مخزن رو به پایین باشد تنها هوا اسپری شده و پوست اکسیژن‌رسانی مجله خبری آرایشی می‌شود. تمامی این مزیت ها و کارایی های این دستگاه ، باعث شده است تا در جهان یکی از محبوب ترین ابزار های سلامت و زیبایی پوست شناخته شود .

به طور کلی تمامی این مراحل هیدرودرم صورت برای به ارمغان آوردن زیبایی و جوانی به پوست انسان طراحی شده‌اند. این روش مانند روش میکرودرم ابریژن برای انواع رنگ پوست ایمن و کاربردی است. اگر از چین و چروک‌ها، تیرگی پوست، جای جوش و انواع جوش‌های سر سیاه و سر سفید خسته شده‌اید؛ هیدروفیشیال بسیار برای شما کاربردی خواهد بود. اسم دیگر این روش هیدرودرم نیز نام دارد که یک روش بدون لیزر و غیر تهاجمی است و وظیفه آن ارائه یک پوست شفاف و جوان به شماست. این روش به عنوان یک روش درمانی برای جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس طرفداران زیادی دارد.