هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین اورجینال سوپریم کالا-به ماتیک

در این دستگاه یک باتل برای دورریز و یک باتل برای آب اکسیژنه تعبیه شده. اصولا یک باتل (معمولا باتل C) را برای پاکسازی لوله‌ی میکرودرم استفاده می‌کنند و در آن از آب مقطر و الکل رقیق (برای پاک کردن بهتر لوله‌ی میکرودرم) استفاده می‌کنند. پروسه معمولا به این صورت است که ابتدا توسط دستگاه، عمل لایه برداری پوست آغاز می گردد. سپس عمل پاکسازی پوست شروع شده و ناخالصی های پوستی و عواملی مانند جوش های سر سیاه از پوست بیرون کشیده می شوند و پوست عمیقا تمیز می گردد. در آخرین مرحله، تغذیه پوست آغاز شده و موادی مانند هیالورونیک اسید، سرم های پوستی، ویتامین ها و پپتید ها روی پوست ماساژ داده می شوند.

  • لایه‌برداری شیمیایی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد اما نه برای همه.
  • ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال اسمارت آیس بلو آنالیز پوست 2021 قابل استفاده به صورت سالنی و کلینیکال تشخیص مشکلات پوستی به صورت هوشمند دارای تکنولوژی عکسبرداری 3 طیفی دارای رزولوشن بالا و تشخیص با قدرت تفکیک زیاد…
  • چرا که نفوذ مواد شیمیایی به پوست و ایجاد آکنه، جوش و لک بر روی پوست در این روزها زیاد است.
  • همان طور که گفته شد تولید اکسیژن هیدروژن همراه با اسانس، به سرعت در لایه درم از طریق تزریق فشار بالا برای تامین مواد مغذی نفوذ کرده در نتیجه کاهش چین و چروک، سفید، روشن و جوانسازی پوست اتفاق می افتد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.
وقتی سلول های مرده و چربی اضافی که روی پوست صورت وجود دارند توسط لایه برداری از بین بروند؛ کدری و ناهمواری پوست دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و شفافیت و درخشندگی با بهبود بافت پوست صورت به آن برمیگردد. این تغییر ات به نحوی صورت میگیرند که شما بلافاصله پس از انجام هیدرودرم متوجه آن میشوید. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. هیدروفیشیال برای تمامی انواع پوست از جمله پوست نازک و پیر، پوست خشک یا پوست چرب مناسب است.

یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد. لیفتینگ پوست ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید. اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد. فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست. یعنی لیفت صورت و خداحافظی با چین و چروک، یک نوع سیستم درمانی است که کار اصلی آن تولید گرما در لایه های زیرین پوست و کمک قابل چشم گیر در رفع چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم می شود.

هیدروفیشیال چگونه انجام می شود؟

پوست شما را پاکسازی می کند و یک پوست تمیز از آلودگی و غبار به شما تحویل می دهد ، آلودگی ها و غبار بر روی پوست موجب لکه های پوستی می شود . •تا ۲۴ ساعت پس از درمان از محصولات مراقبتی و آرایشی تحریک کننده پوست استفاده نکنید و به محافظت در برابر آفتاب توجه کنید. از بین بردن کک و مک، بهبود قرمزی پوست، درمان خارش، جایگزینی رنگدانه ها.

گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند. به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود. در دستگاه هیدروفیشیال 9 کاره وگنر، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید. هنگامی که از ورتکس برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود همزمان با لایه‌برداری پوست آنتی اکسیدان‌های قوی را نیز بر روی پوست اعمال ‌می‌کند. این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود. سوابق پزشکی شما به دقت بررسی می‌شود تا پزشک شما مطمئن شود که هیچ دلیلی برای عدم انجام هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای شما وجود نداشته باشد.

شما ممکن است لایه برداری و سفت سازی ملایم را احساس کنید که پوستی سالم و صاف بجا می گذارد. همچنین، رطوبت ترکیبات موضعی احساس خنکی و طراوت در پوستتان بسیار القاء مجله خبری آرایشی می بخشد. بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است.

دستگاه پلاژن 3 هندپیس – Pollogen Oxygeneo