آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-به ماتیک

آرایش روزانه اعتماد به نفس زنان امروزی را برای رویارویی با جهان پیرامون بهبود می‌بخشد. از پرایمر و یا کانسیلر استفاده کنید؛ تا ماندگاری سایه بیشتر شود. زیرا ممکن است با تعریق صورت سایه‌مان پاک شود، و یا اطراف چشم بریزد. و دوم اینکه باید از براش‌های مخصوص استفاده کنیم؛ اینجوری بهتر می‌توان به سایه چشم فرم داد. ابتدا صورت خود را با یک شوینده مخصوص صورت بشویید و با آب سرد بشویید تا اثرات آرایش قبلی و پف کردگی کاملا از بین برود. سپس صورت خود را با ریش تراش یا تیغ مناسب ابرو بتراشید تا پراکندگی موهای زائد اثر کرم پودر یا پنکیک را روی پوست ناخوشایند نکند.

  • با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید.
  • با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید.
  • در آرایش صورت عروس به موارد متعددی باید توجه شود که مهم ترین آنها، فرم صورت و لاغری و گرد بودن آن و همچنین رنگ پوست است.
  • سایه قهوه ای درخشندگی طبیعی به چشم ها می بخشد ، برای چشم های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن مناسب خواهد بود اما بهتر است از این رنگ بیش از حد استفاده نکنید.
  • علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید.

تپل به آن تاکید می شود این است که برای آرایش چشم در صورت های گرد و تپل لازم نیست از ریمل برای مژه های پایین استفاده کنید. اگر چشم ها نسبت به اجزای دیگر صورت ریزتر هستند می توانید با استفاده از خط چشم شکسته رو به بالا آن ها را آرایش کنید. در صورتی که چشم ها درشت هستند می توانید اصلا از خط چشم استفاده نکنید. فنی و حرفه ای، بسیاری از افراد متخصص در این زمینه در سایر دوره های داخلی و خارجی زیر نظر برندها و افراد شناخته شده در زمینه زیبایی و آرایش نیز شرکت می کنند. چون در دوره های فنی و حرفه ای سبک های مختلف میکاپ آموزش داده نشده و تسلط پیدا کردن به آنها تنها با تمرین و کسب دانش و مهارت بدست می آید. در مجله خبری آرایشی عروس به موارد متعددی باید توجه شود که مهم ترین آنها، فرم صورت و لاغری و گرد بودن آن و همچنین رنگ پوست است.

مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند. روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید. با این شیوه صورت‌تان باریک‌تر و بلندتر به نظر می‌رسد.

لوازم آرایش صورت

برای اینکه به نگاه و چشمان خود عمق و جذابیت بیشتری ببخشید، بهتر است از سایه های طلایی یا مسی روی سایه پایه استفاده کنید. البته فقط این نوع سایه را پشت پلک بزنید و تا استخوان ابروها بالا نبرید. با قلم سایه کمی سایه پشت چشم بگذارید و با انگشت در سطح پلک پخش کنید. برای اینکه چشم ها درشت تر دیده شوند، کمی از سایه طلایی را روی قلم مو بزنید و روی مژه های پایین چشم ها بکشید. طلایی کردن زیر چشم باعث می شود تا چشم براق دیده شود و تیره کردن زیر چشم فقط باعث دیده شدن تیره گی های پف زیر چشم می شوند.

پرامیر تاثیری بر فرم صورت ندارد و تنها باعث پر شدن منافذ پوست و افزایش ماندگاری کرم پودر میشود. همچنین استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود علاوه بر محو شدن چین و چرو‌های اطراف آن و پخش شدن بهتر سایه بر روی پلک، خط چشم و سایه ماندگاری بیشتری بر روی چشم داشته باشند. اما سعی کنید پرایمری را انتخاب کنید که بر پایه آب بوده و ترکیبات آن فاقد روغن باشد. صورتی هلویی رنگ چهره را جوانتر نشان داده و به هر فردی در هر سنی می آید. این بخور علاوه بر این که باعث تمیزی و مرطوب شدن پوست می گردد باعث ضد عفونی و روشن شدن و شادابی پوست نیز می شود.

فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا شما را با زیر ساز روتین آرایش پوست و یا نحوه صحیح آرایش نمودن پوست آشنا کنیم .پس با دقت به موارد زیر توجه نموده تا با عمل به این توصیه ها آرایشی زیبا و بدون عیب و نقص داشته باشید . با رژ گونه های بسیار ملیح از قبیل هلویی و گلبهی و صورتی به مقدار کم برای برجسته و شاداب تر شدن گونه ها استفاده کنید.

چسباندن مژه