قیمت لحظه ای ارز پالیگان؛ معرفی، تحلیل و بررسی آینده ماتیک سابق-به ماتیک

شبکه Polygon محدودیت‌های معمول بلاکچین اتریوم همانند مقیاس پذیری، تجربه کاربری ضعیف همچون کارمزدهای بالا و تأخیر در نهایی‌سازی اثبات کار و استقلال در حاکمیت را رفع کرده است. در راه‌حل پیشنهاد شده، Polygon توسعه یک کلیکی، توسعه شبکه اختصاصی، پروتکل تعامل‌پذیر، طراحی ماژولار و ماژول‌های سازگار را ارائه خواهد کرد. این شبکه از شبکه‌های مستقل و خود مختار و شبکه‌هایی که از امنیت اشتراکی با اتریوم بهره می‌برند، پشتیبانی کامل می‌کند. با استفاده از پالی گان، می توان زنجیره های رول آپ آپتیمیستیک، زنجیره های رول آپ ZK ، زنجیرهای مستقل یا هر نوع اطلاعات دیگر را که مورد نیاز توسعه دهندگان نرم افزار های مبتنی بر بلاک چین است ، ایجاد نمود.

matic

تمام سعی ما در این مقاله این بود که شما را با یکی از پر طرفدارترین ارزهای دنیای بلاک چین و کریپتوکارنسی آشنا کنیم. مجددا باید بگوییم که برای خرید ارز ماتیک یا بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین و…، می توانید با اطمینان خاطر از پلتفرم معاملاتی و دانش بنیان اوکی اکسچنج استفاده کنید. راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است. لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است.

  • این الگوریتم که به Matic PoS معروف از شبکه پالی ‌گان را تبدیل به یکی از انشعابات زنجیره اصلی اتریوم کرده و امنیت بالای اتریوم را برای خود شبکه نیز به ارمغان آورده است.
  • برای این افراد در حال حاضر کارمزد خرید و فروش این ارز دیجیتال چیزی وجود 0.15 تا 0.4 درصد از کل معامله شما در نظر گرفته می‌شود.
  • پلتفرم معاملاتی تبدیلمکانی امن و مطمئن برای خرید و فروش آنلاین ارز‌های دیجیتال می‌باشد.
  • مهم ترین هدف Polygon افزایش سرعت تراکنش های مبتنی بر استاندارد ERC-20 است که بسیاری از توکن ها از آن استفاده می کنند و باعث ایجاد همکاری بین سایر برنامه های غیر متمرکز می شود.
  • در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.
  • در زمان نوشتن این مقاله ارزش کل بازار پالی گان به حدود 86 میلیون دلار میرسه و با قرار گرفتن در رتبه 113 مارکت سهم 0.01 درصدی از کل بازار ارز های دیجیتال رو به خودش اختصاص داده.
اگر به دنبال خرید سریع این رمز ارز هستید تنها کافیست وارد‌بخش خرید آسان ارز دیجیتال شده و با وارد کردن حجم مورد نظر در کمتر از چند ثانیه خرید خود را نهایی کنید. در غیر این صورت می‌توانید ابتدا پول خود را به ارز دیجیتال تتر تبدیل کرده و سپس در بازار پالی ‌گان به تتر حجم و قیمت مورد نظر خود را وارد و برای انجام معامله مجله خبری آرایشی اقدام کنید. در این روش شما می‌بایست بنا به تحلیل خود از نحوه نوسان قیمت این رمز ارز برای انتخاب بهترین قیمت اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت و هولد کردن ارز دیجیتال پالی ‌گان برای بازه‌های زمانی چندین ساله هستید استفاده از خدمات خرید آسان ارز دیجیتال میتواند گزینه بهتری برای شما باشد.

در صورتی که اگر از خدمات صرافی‌ تبدیل در این باره استفاده نمایید به دلیل حجم بسیار بالای خرید و فروش ارز دیجیتال پالی گان امکان دسترسی سریع شما به این رمز ارز وجود خواهد داشت. سرعت بالا و کارمزد کمپلتفرم پالیگان، باعث شده است که پروژه‌های دیفای موجود بر بلاک چین اتریوم، خود را با این پلتفرم سازگار کرده و از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش مقیاس‌ پذیری خود استفاده کنند. Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد.

الان که داریم این مقاله رو نگارش می کنیم قیمت Polygon حدودا 50 درصد پایین تر از اوج قیمتی خودش قرار گرفته. اینکه قیمت MATIC چه مقداری رو در آینده به خودش میبینه بستگی به این داره که توسعه دهنده هاش چه سیاستی رو در پیش بگیرن و تا چه اندازه نظر فعالان بازار کریپتوکارنسی رو جلب کنن. پس برای خرید MATIC پیگیر اخبار فاندامنتال این ارز باشید و با اطلاعات و دانش کافی اقدام کنید. برای نگهداری از ارز دیجیتال پالی گان می‌توانید از کیف پول اختصاصی توزیع‌شده صرافی ارز دیجیتال تبدیل استفاده نمایید. در صرافی تبدیل کارمزد خرید و فروش پالی ‌گان با توجه به سطح کاربری تعیین می‌شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ‌کدام از تحلیل‌های موجود برای ارزهای دیجیتال، قطعیت ندارند ونباید صرفا بر مبنای تحلیل‌ها سرمایه‌ گذاری کنید. بازار ارزهای دیجیتال بازاری پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است؛ بنابراین برای خرید متیک در این بازار جانب احتیاط را رعایت کرده و از اصول مدیریت سرمایه برای کاهش ریسک معاملات خود استفاده کنید. خرید متیک، بدون بررسی تمام جوانب و پیدا کردن بهترین قیمت برای خرید MATIC، منطقی نیست.

کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است. وقتی یک شبکه بلاک چین برای برطرف کردن چالش هایی مانند مقیاس‌پذیری و کاهش کارمزد های تراکنش ها در بازار تعریف می شوند عملاً باید قابلیت های بسیار زیادی داشته باشد. از این گذشته شرایط فوق العاده خاصی نیز برای چنین و عرضی بایستی در نظر گرفته شود تا امکان رقابت آن به عنوان یک ارز دیجیتال در بازار نیز فراهم آید. اصلی ترین و مهمترین دلیلی که باعث محبوبیت و معروف شدن ارز دیجیتال پالی گان و شبکه ها نشده کیفیت و کارایی فوق العاده ویژه این رمز ارز است. تقریباً هیچ کدام از بلاک چین های تعریف شده در لایه دوم اتریوم کارکرد های پالی گان را نداشته و شبکه پالی گان در این زمینه یک تافته جدا بافته است. همین مزیت ها و کاربردها کم کم باعث افزایش استفاده از آن در میان کاربران شده و در نهایت محبوبیت آن را در بازار به دنبال داشت.

پیش بینی سایت کوین پدیا