همه چیز درباره ی آرایش صورت چگونه درست آرایش کنید ایرانوس-به ماتیک

قبل از اینکه از هر ماده آرایشی استفاده کنید، با پرایمر باید پوست‌تان را برای آرایش آماده کنید. استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و مجله خبری آرایشی همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید.

با استفاده از کمی مرطوب کننده روی پوست تمیز (قبل از آرایش) ظاهری سالم تری خواهید داشت. برای برجسته کردن گونه ها، ساختار و فرم دادن به صورت شما و جلوگیری از رنگ پریدگی صورت استفاده می شود. برای رژگونه زدن یک برس ضخیم بردارید و برای استفاده صحیح از آن می توانید از ترفند لبخند استفاده کنید. لبخند بزنید و سپس روی گونه های برجسته را رژگونه بزنید. کمی ریمل بر روی مژه­ها بزنید تا زیبایی خود را نشان دهند. به کمک یک مرطوب­کننده، رطوبت لازم را به پوست رسانده تا به یک درخشش طبیعی دست پیدا کند.

لایت مو دخترانه زیبا و شیک

در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود. پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید. ولی استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود که سایه ابرو برای مدت بیشتری دوام بیاورد. اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود.

آموزش آرایش صورت در خانه

با استفاده از یک کرم پودر پایه و بیس آرایش ساده دخترانه را انجام دهید. لوازم آرایشی مانند مواد اولیه و کرم پودرها باعث خشکی پوست می شوند و به همین دلیل استفاده از مرطوب کننده ضروری است. به این ترتیب می توانید از آسیب های ناشی از استفاده از لوازم آرایشی بر روی صورت جلوگیری کنید.

رژگونه برای صورت های گرد بهتر است کمی تیره مانند مسی انتخاب شود. توجه داشته باشید که رنگ های تیره روی گونه ها باعث میشود عرض صورت کمتر دیده شود و چهره جلوه بهتری خواهد داشت. رنگ های روشن انتخاب کنید تا گونه ها پرتر و زیباتر دیده شوند. البته زدن رژگونه بسیار مهم است؛ باید رژگونه را با حرکات رفت و برگشتی ملایم از استخوان گونه به سمت نزدیکی چشم ها ببرید.

چطور برای میکاپ دخترانه سایه چشم بزنیم تا چشمانمان زیباتر شوند؟

گریمورهای خودآموخته نیازمند ماهها و سالها مطالعه، تمرین و آزمایش هستند. منابع آنها شامل کتابچه های راهنمای آرایش قابل اعتماد و راهنماهایی است که توسط استادان در این زمینه نوشته شده است. این مطالعه دقیق تکنیک های یادگیری و به کار بردن آنها در زرادخانه مشتریان متنوع است. را بگذرانید و با تمرین بر روی مدل های واقعی مهارت خود را افزایش دهید و به تمامی مدل های آرایش مسلط باشید. در ادامه تکنیک هایی را خواهیم گفت که به زیباتر شدن آرایش کمک می کند.

  • تا حد امکان از رنگ های روشن برای کرم و سایه و رژ گونه فاصله بگیرید.
  • تپل به آن تاکید می شود این است که برای آرایش چشم در صورت های گرد و تپل لازم نیست از ریمل برای مژه های پایین استفاده کنید.
  • شاید خانم‌های بسیاری را دیده باشید که با وجود کک و مک در صورت‌شان بعد آرایش چهره‌ای زیبا و جذاب دارند؛ زیرا ترفندهای جالب برای آرایش صورت ملایم و جذاب وجود دارد که به ترتیب در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
  • لب پایینی با رژ لب بزنید هنگام زدن رژ دقت کنید که رژتان از لب بیرون نزند.
  • سه نقطه از کانسیلر را در داخلی ترین قسمت گوشه زیرچشم، زیر مردمک چشم و قسمت خارجی زیر چشم قرار داده، سپس به آهستگی و بدون فشار، نقاط را ماساژ داده و کانسیلر را با اسفنج تخم‌مرغی پخش کنید.
آرایش کردن به آسانی که فکر میکنید نیست باید با توجه به شکل صورت و همینطور رنگ پوست روی چهره خود کار کنید و از تکینک های جدید آرایشی استفاده کنید تا زیبا و جذاب به نظر برسید. در آرایش صورت تپل تاکید بیشتر روی چشم هاست و نباید از رنگ های زننده و تیره برای رژ لب استفاده کنید. استفاده از برق لب بر روی رژ لب ملایم می تواند اثر بهتری داشته باشد. برای کوچک تر و لاغرتر دیده شدن بینی می توانید از کرم پودر تیره برای دو طرف تیغه بینی استفاده کنید. برای بینی های بلند نیز کرم تیره برای نوک بینی موجب می شود کوتاه تر و زیباتر دیده شود. سعی کنید ابتدا آن ها را با استفاده از بالم لب یا مرطوب کننده آماده کنید سپس از یک رژ لب ملایم استفاده کنید.

با گذراندن این دوره آموزشی می توانید یک شغل پردرآمد و عالی را برای خود ایجاد کنید، زیرا این تخصص همیشه مورد تقاضا قرار گرفته است. شناخت انواع پوست، استفاده از لوازم و مواد متناسب با نوع پوست، شناخت نواحی مختلف صورت از ویژگی های یک میکاپ آرتیست حرفه ای است. از دیگر نکات بسیار مهم که در آرایش برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد.