21 مدل آرایش صورت جدید و جذاب دخترانه 2022 ساتیشو-به ماتیک

اگر در این کار دقت نكيم، این لکه های تیره و روشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نیز خواهند کرد. در آرایش ترمیمی بیشتر از پودر استفاده میشود تا از کرم و مایع، زیرا پودر به راحتی روی فوندیشن پخش میشود. آرایش ترمیمی بر اثر تکرار بهتر میشود چون تکرار این آرایش باعث میشود که متوجه شویم که چگونه باید اعضای صورت را با استفاده از رنگهای متضاد کامل نشان دهیم. برای پوشاندن لکه ها و سیاهی های اطراف چشم به آرایشگاه رفتن نیازی نیست. همین مراحلی که ما در ادامه برایتان ذکر کرده ایم را اجرا کنید تا صورتی صاف و زیبا داشته باشید.

از استفاده از اسفنج یا پد خودداری کنید چون این ابزارها میزان زیادی از پودر روی صورتتان می مالد. مقداری پودر روی سطح فرچه مالیده، اضافه ی آن را بتکانید و در جهتی موافق با جهتی که کرم پودر را مالیدید، آن را روی پوست پخش کنید. پوشش دهنده ها زیر کرم پودر زده می شوند و برای مخفی کردن جوش و لک های پوستی استفاده می شوند، بوشش دهنده ها در تیوب ها و بطری هایی به شکل مایع وجود دارند و برای پوست های خشک مناسب هستند. این نوع مانند لایه نازکی بر روی پوست می نشیند و یا به شکل فشرده و چسبنده که لایه ضخیم تری بر روی پوست ایجاد می کنند و برای پوست های چرب تر مناسب هستند. پوشش دهنده ای را انتخاب کنید که کمی از پوست طبیعی شما روشن تر باشد. کرم پودری که شما بر روی آن خواهید زد آن را یکنواخت و هموار خواهد کرد.

روش استفاده از مرطوب کننده برای اطراف بینی اینگونه است که باید مرطوب کننده را از قسمت اطراف پایین بینی به سمت بالا و به طرف پیشانی بمالید. دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توانید نواقص چهره خود را بپوشانید و بر زیبایی چهره تان بیافزایید. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره شما را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد. برای شروع می بایست نکات مربوط به زیر سازی آرایش را به نحو مطلوب رعایت کنید تا بتوانید پوستتان را برای آرایش آماده نموده و میزان ماندگاری ظاهری آرایش صورتتان را افزایش دهید . حال که با تاریخچه آرایش آشنا شدید نوبت به معرفی فرمولاسیون تشکیل دهنده محصولات آرایشی می رسد .در ادامه شما را با زیر ساخت و پایه محصولات آرایشی اشنا می کنیم . گونه ها در میکاپ کره ای صورتی بسیار ملیحی هستند و نباید از رنگ های تیره برای آن استفاده شود.

عکس مدل خط چشم و سایه چشم مجلسی و زیبای دخترانه و زنانه ۹۶ – ۲۰۱۷

مژه های سنگین و بلند و خط چشم های پهن و کشیده و دنباله دار در این میکاپ جایی ندارند. یک خط چشم ظریف و مرتب با یک دنباله کوچک که چشم ها را کشیده تر و درشت تر نشان دهد مناسب است. هدف شما از استفاده کرم پودر این است که تمام دورنگی های سطحی پوست خود را از بین برده و تمام رنگ را یکنواخت کرده و آنها را به نوعی مجله خبری آرایشی بی رنگ کنید و به یک رنگ تقریبا زرد کمرنگ برسید. حتی به میزان خیلی کم اضافه کردن جنیں سایه هایی به کرم پودر به رها شما را زیبا جلوه نمی دهد، بلکه تا حد بسیار ربادی چهره شما را مصنوعی کرده و زیبایی های طبیعی بات را نیز از بین می برد. از مات کننده ای یک یا دو درجه روشن تر از رنگ کرم پودر تان استفاده کنید.

۳۵ خواص زرشک و عوارض آن برای بدن | طبع، مصلح و کالری زرشک

کمی پودر تثبیت کننده رژ لب یا پنکیک بر روی لب‌هایتان بزنید. مقدار اضافه رژ لب را با یک دستمال کاغذی از روی لب‌هایتان پاک کنید. اگر پوست شما به راحتی برنزه می شود میزان ملانین طبیعی پوست شما (رنگ دانه ای که به طور طبیعی لوح رنگ دادن به پوست می شود) در سطح بالاتری قرار دارد و به احتمال زیاد زمینه رنگ پوست شما زرد مایل به زيتونی است. انگشت اشاره خود را در دهانتان قرار دهید و لب هایتان را ببندید. سپس انگشت خود را بیرون بكشید، به این ترتیب رنك اضافه رژ لب از داخل الب هایمان پاک شده و از مالیده شدن آن به دندان هایتان جلوگیری می کند. با دستگاه فرمژه ، مژه ها را کمی حالت بدهید که اینگونه چشم ها بازتر و دلفریب تر میشوند.

آرایش گونه ها : همان رژ گونه

چند مدل خط چشم داریم؛ یکی خط چشم مایع و مویی است که کشیدن آن نیاز به مهارت و دقت کافی دارد. برای اینکه کار با خط چشم مویی برای ما راحت تر شود، بهتر است در ابتدای کار از خط چشم ماژیکی استفاده کنیم، زیرا کار با خط چشم ماژیکی راحت تر از خط چشم مویی می‌باشد. در این مدل آرایش همه قسمت های صورت به طور ظریف و زیبا آرایش می شوند. چشم ها و ابروها مانند دیگر روش ها سنگین و مصنوعی نیستند و بسیار نزدیک به حالت طبیعی خواهند بود. برای شروع آموزش میکاپ صورت اروپایی ابتدا از چشم ها شروع می کنیم. همانطور که اشاره شد آرایش چشم نباید غلیظ و سنگین باشد.

  • جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های پایین صفحه تماس بگیرید.
  • سپس همین کار را از روی بینی خود شروع کنید و به سمت گونه ها مرطوب کننده را پخش کنید.
  • برای داشتن آرایش صورت کامل و بی‌نقص، این مراحل آرایش صورت با تصویر را به ترتیب دنبال کنید.
  • اگر قصد دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و آرایش چشمتان را در طول روز حفظ کنید، محصولات تخصصی برای این بخش از صورتتان را استفاده کنید.
  • بریا برجسته تر نشان دادن گونه ها، یک خط فرضی از گوشه دهان به وسط گوش و یک خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه خارجی چشم به طرف چانه میکشیم.

به همین دلیل اولین انتخاب، حذف کرم پودرهای بسیار روشن در حین آرایش است. صورت های گرد هرچه پوست روشن تری داشته باشند، دایره ای بودن چهره بیشتر جلوه می کند. علاوه براین، بهتر است سایه های دودی و تیره را برای پشت پلک انتخاب کنید. از دیگر موارد بسیار مهم برای تغییر فرم صورت می توان به رژگونه اشاره کرد.