آرایش صورت ماه تیکه-به ماتیک

با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید. برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید. با پودر فیکس، مجله خبری آرایشی پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود. اگر ابروی باریک و کم‌پشت دارید می‌توانید آن را پرتر نشان دهید. رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد.

  • این کار را می توانید با همان سایه قهوه ای تیره نیز انجام دهید و کمی چشمانتان را کشیده تر نشان دهید.
  • در اطراف خط مژه، با نقطه‌هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه‌ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید.
  • با این کار شما به راحتی متوجه فضاهای خالی ابرو خود میشوید و به راحتی میتوانید قسمت های خالی ابرو خود را پر کنید.
  • ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم.
  • البته می توانید با کمک لاک ناخن صورتی این میکاپ دخترانه را تکمیل کنید.
سه نقطه از کانسیلر را در داخلی ترین قسمت گوشه زیرچشم، زیر مردمک چشم و قسمت خارجی زیر چشم قرار داده، سپس به آهستگی و بدون فشار، نقاط را ماساژ داده و کانسیلر را با اسفنج تخم‌مرغی پخش کنید. یکی از مهم ترین مراحلی که برخی از افراد گاهی از آن غافل می شوند، آماده سازی صورت با پرایمر است. اگرچه این مرحله ممکن است ساده به نظر برسد، اما ممکن است از ماندگاری آرایش خود متعجب شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار کمی پرایمر را روی صورت خود بزنید و آن را روی پوست بمالید. اکثر خانم ها فکر می کنند با ارایش باید چهره شان کاملا متفاوت از آنچه هست، بشود. آن ها فکر می کنند که هرچه غلیظ تر آرایش کنند و تغییرات اساسی در چهره ی خود به وجود آورند، بهتر به نظر می رسند.

۳۵ خواص زرشک و عوارض آن برای بدن

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و محضر عقد، تالار و باغ عروسی، سفره عقد، مزون عروس، آتلیه عروس و … سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند. بعد از اینکه مژگان شما فر شُد، ریمل خود را در دست بگیرید. برای اطمینان از اینکه تمام موهای قلم ریمل به ریمل آغشته هستند، گره را به آرامی گرد کنید. پس از ایجاد سطحی بی‌نقص روی پوست با روال جدیدتان، مناطقی را که می‌خواهید هایلایت کنید، مشخص کنید.

کدام مدل خط چشم برای آرایش ساده دخترانه بهتر است ؟

برای پوشاندن لکه ههای بزرگ و خال یا لکه مولودی (اصطلاحا همان ماه گرفتگی) مسلمة وقت بیشتری باید صرف کنیم و با صبر و حوصله به قدر کافی کار کنیم. بعد از زدن فوندیشن، مواد پوشاننده را روی لکه می مالیم و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن میزنیم و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر میزنیم. باید توجه داشته باشیم که استفاده از فوندیشن خیلی زیاد و ضخیم، بدون پخش کردن صحيح کی صورت را بدتر از آنچه که هست نشان میدهید. پودر بیرنگ فیکس را با قلم موی پودر زنی به پشت چشم بزنید این کار باعث میشود که پشت چشم در موقع سایه زدن یکدست شود . پس از انجام کار کرم زیرسازی و مات کننده، نوبت به پودر می رسد. دقت کنید که اینکار را با برس بزرگ، پر و گرد انجام دهید.

برای زدن ریمل به مژه های پایینی، قلم مو را عمود بر چشم و به موازات مژه ها بگیرید از نوک قلم استفاده شود. در صورت لزوم برای برداشتن اضافه های ریمل از روی قلم قبل از زدن آن به روی مژه ها از دستمال استفاده کنید. چون به کرم پودر شما کمک می کند که بر روی پوست شما بنشیند. اما هدف اصلی از پودر زدن این است که حالت بشاش و با طراوت صورت شما حفظ شود. برخلاف سلیقه بعضی ها که بودر شل را ترجیح می دهند، ما پودر فشرده را توصيه می کنیم چون تمیزتر بوده و ماندگاری آن بر روی صورت بیشتر است.

خوابیدن با آرایش