ترتیب صحیح آرایش صورت به طور حرفه ای و ساده مجله سین دخت-به ماتیک

پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست. امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید.

  • افرادی که دارای چشم های قهوه ای روشن هستند برای انتخاب سایه بهتر است از رنگ های بنفش و سبز، سایه قهوه ای ، خاکستری و بژ را اتخاب کنند تا رنگ چشمهای آنها زیباتر به نظر برسد .
  • در مرحله آخر کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید تا با پنهان کردن مو های ریز زیر ابرو ، خطوط ابروی شما منظم و زیباتر جلوه دهد.
  • پلک‌های ما می‌تواند در طول روز چربی جمع کند و باعث شود که سایه چشم ما چروک به نظر برسد.
  • رژ گونه پس از اتمام آرایش صورت شما و در آخرین مرحله انجام می شود چون به عنوان آخرین حرکت آرایشی به بقیه آرایش های صورت شما هارمونی (هماهنگی) می دهد.
  • کانسیلر را به صورت مثلثی یا نقطه ای زیر چشم بزنید و آن را به کمک براش مناسب به خوبی محو کنید.
با استفاده از براش کانتورینگ را از خط رویش موها شروع کرده و به سمت شقیقه ها بکشید. برای کانتورینگ گونه از شکل استخوان بندی طبیعی گونه های خودتان استفاده کنید و به سمت گوشه لب بروید. دو طرف بینی خود را تیره کنید تا بینی شما از نظر ظاهری لاغر تر و خوش فرم تر به نظر برسد.

رنگ کردن ابرو در خانه | فیلم آموزش رنگ کردن ابرو + نکات مهم

هدف برداشتن ابرو ایجاد قوس مصنوعی نیست بلکه باید در جهت قوس طبیعی ابرو آن را بردارید. انتهای این خط را به خط چشمی که کشیده مجله خبری آرایشی اید وصل نمایید تا به شکل یک مثلث در آید. با سایه بالای پلک خود را بپوشانید تا چین و چروک های پشت چشم شما دیده نشود.

وسایل مورد نیاز برای کانتور صورت :

هر اندازه استخوان گونه برجسته تر باشد، به همان اندازه صورت لاغرتر خواهد بود. در قسمت رویش مو در بالای پیشانی از کرم پودرهای تیره استفاده کنید. با این انتخاب پیشانی کشیده تر و صورت لاغرتر نشان داده خواهد شد. یک لایه کرم پودر متناسب با رنگ پوست استفاده کنید و تمام سطح صورت را بپوشانید.

برای کشیده تر شدن چشم ها از خط چشم های گربه ای و بالدار در کنار مژه های حالت دار و ریمل زده غافل نشوید. یکی از ویژگی های آرایش دخترانه این است که در این سبک آرایش نیاز به کانتور نیست و تنها با استفاده از برنزر در زیر استخوان گونه و زیر گردن میتوان به صورت رنگ داد. اگر ابروهای پرپشت و خوش حالتی دارید نیازی به آرایش ابروها ندارید اما اگر ابروهایتان قرینه نیستند با کمک سایه یا مداد عیوب ابرو را بپوشانید و آن ها را قرینه کنید. انجام این دو کار قبل از آرایش باعث میشود که پوست شما تمیزتر شود و آرایش تان طبیعی تر جلوه کند و میزان چربی پوست کنترل شود.

پاکسازی پوست